برگزاری جلسه توجیهی استقرار سامانه جامع تجارت در شهرستان البرز
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان البرز خبر داد:

برگزاری جلسه توجیهی استقرار سامانه جامع تجارت در شهرستان البرز

رئیس اداره صمت شهرستان البرز

وضعیت تعطیلی کلیه نانواییهای بیدستان بررسی شد /برخورد با ۴ نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه

رئیس اداره صمت شهرستان البرز از بررسی وضعیت کلیه نانوایی های سزح شهر بیدستان خبرداد و اعلام کرد ؛ با نانوایانی که خودسرانه تعطیل کنند،  برخورد می شود .
رئیس اداره صمت شهرستان البرز از بررسی وضعیت کلیه نانوایی های سزح شهر بیدستان خبرداد و اعلام کرد ؛ با نانوایانی که خودسرانه تعطیل کنند، برخورد می شود .
کد خبر: ۱۳۴۳۶۷۴

به گزارش جام جم آنلاین قزوین:اداره صمت شهرستان البرز کیان رشوند اعلام کرد در پی گزارشات مردمی مبنی بر تعطیلی خودسرانه برخی از نانوایی ها در شهر بیدستان ، صبح امروز (۳۰مهرماه) با حضور رئیس اتحادیه خبازان ، یکی از اعضای شورای شهر وبازرسین اتاق اصناف ،وضعیت کلیه نانوایی های سطح شهر بیدستان بررسی شد.

وی افزود : در بررسی های انجام شده از تعداد ۲۳ نانوایی مستقر در شهر بیدستان ۴ نانوایی اقدام به تعطیلی خودسرانه کرده بودند که جهت ارائه توضیحات و برخورد قانونی فراخوانده شدند .
وی در ادامه اظهار داشت : بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان ، ایام تعطیل و ساعات کار کلیه نانوایی های شهرستان از سوی اتحادیه تعیین و به کلیه نانوایان ابلاغ شده است  وهر نانوایی طی هفته فقط یک روز می تواند تعطیل نماید.
رئیس اداره صمت شهرستان البرز تاکید کرد : کلیه نانوایان موظفند ضمن رعایت روزهای تعطیل و ساعات کار ، بنر اطلاعات نانوایی خود را که اتحادیه به آنها تحویل داده است را  جهت اطلاع شهروندان در معرض دید نصب کنند .
 
رشوند با بیان اینکه از نانوایان قانونمند و با کیفیت حمایت می کنیم و در برخورد با متخلفین هیچ گونه تعارفی نداریم و تعطیلی خودسرانه و خارج از روزهای تعیین شده  تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده ضمن کسر سهمیه آرد به تعزیرات معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد : در صورت مشاهده تکرار تخلف برای بار اول کسر سهمیه و جریمه نقدی در نظر گرفته خواهد شد و در صورت تکرار نسبت به قطع کامل سهمیه آرد و ابطال پروانه کسب اقدام خواهد شد.

 وی در پایان ضمن قدر دانی از همراهی اعضای شورای شهر و شهردار محترم بیدستان ، از شهروندان عزیز تقاصا کرد : درصورت مشاهده هر گونه تخلفی ، موارد را از طریق شماره ۰۲۸۳۲۲۴۲۲۴۰ اتحادیه خبازان و یا شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت جهت بررسی گزارش نمایید.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها