هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان مدعی در شهر اولین‌ها و دربی کرمان

رقابت‌ های هفته دوم لیگ برتر روز یکشنبه با انجام دو مسابقه در مسجدسلیمان و کرمان آغاز می‌شود و دو تیم مدعی سپاهان و گل‌ گهر سیرجان میهمان حریفان خود هستند.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات هفته دوم روز دوشنبه با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود.

نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

نفت مسجدسلیمان - سپاهان اصفهان؛ روز سخت زرد پوشان نصف جهان؟

نفت مسجدسلیمان به قول فراز کمالوند 20 روزه برای لیگ برتر آماده شده است و حتی دوره بدنسازی را هم به درستی پشت سرنگذاشته با این حال نفتی‌ها می‌توانند حریف خطرناکی برای تیم سپاهان محسوب شوند.

بخصوص اینکه فراز کمالوند سرمربی نفتی‌ها به خوبی شیوه بازی با تیم‌های بزرگ را بلد است و هفته اول نیز در تهران یک امتیاز از پیکان گرفت.

سپاهان اما در قواره یک مدعی فصل آماده‌سازی را هم به خوبی و بدون حاشیه پشت سرگذاشته زردپوشان اصفهانی در شهر اولین‌ها فقط سه امتیاز را می‌خواهند و هر نتیجه‌ دیگری برای سپاهان ناخوشایند است.

آنها در هفته اول هم مس رفسنجان را در خانه شکست دادند.زمین ناهموار مسابقه بزرگترین چالش هر دوتیم است و به همین دلیل احتمال دارد این مسابقه در ورزشگاه دیگری به جز مسجدسلیمان برگزار شود و احتمال دارد نفتی‌ها در ورزشگاه اختصاصی فولاد میزبان سپاهان باشند، خبری که هنوز تایید نشده است.

مس رفسنجان - گل گهرسیرجان؛ دربی کرمان

به نظر می‌رسد مس رفسنجان با یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها روبه رو شده است. شاگردان ربیعی در هفته اول با سپاهان مدعی بازی کردند و شکست خوردند و این هفته میزبان تیم گل‌گهری هستند که 4 بر یک تراکتور را شکست داد.

گل‌گهر سیرجان تیم دیگر استان کرمان برخلاف مس به دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی است و این مساله دربی کرمانی را قابل توجه می‌کند.

گل‌گهر اگر مثل بازی با تراکتور بازی را طوفانی شروع کند شاید دومین باخت متوالی تیم شهر رفسنجان دور از ذهن نباشد.

مس مهاجم فصل گذشته گل‌گهر را هم جذب کرده تا در خط حمله زهردارتر شود. گادوین منشا چهره ویژه‌ این دربی خواهد بود او می‌خواهد مقابل شاگردان قلعه‌نویی خودنمایی کند البته اگر در ترکیب تیم قرار بگیرد. مسی‌ها محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس را در بازی با سپاهان به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده اتس.

اسامی داوران دو بازی یکشنبه

یکشنبه - دوم آبان

* نفت مسجد سلیمان – سپاهان اصفهان ساعت 16

کمیل غلامی – عسکر محمدی – عباس پور حیدری – حسین زیاری

ناظر: رضا سخندان

* مس رفسنجان – پدیده مشهد ساعت 16

عبدالنبی پورخلف – نجف پناهی – رحیم حاجی پور – ایمان کهیش

ناظر: محمود رفیعی

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها