هشدار شدید‌الحن دبیرکل حزب‌الله به فتنه‌گران داخلی:

اتحاد مسلمانان و مسیحیان لبنانی از بین رفتنی نیست

دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته در سخنانی به حزب «القوات اللبنانیه» هشدار داد از فتنه گری و ایجاد جنگ داخلی در لبنان دوری کند.
کد خبر: ۱۳۴۳۲۴۹

به گزارش جام حم آنلاین، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان شب گذشته در سخنانی به دشمن تفرقه انداز لبنان هشدار داد که ذهنیت درگیری و جنگ داخلی را کنار بگذارد.

سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه است؛ حزبی که در جریان تظاهرات روز پنج شنبه در منطقه الطیونه از سوی حزب الله عامل تیراندازی به تظاهرکنندگان لبنانی شناخته شد.

کشتار عین الرمانه، همدستی با رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه صبرا و شتیلا و کشتار آوارگان فلسطینی و جنایات روستای الصفره کارنامه ای است که جعجع طی ده های اخیر از خود بر جای گذاشته است.

تظاهرکنندگان لبنانی خسته از سیاسی شدن پرونده انفجار بیروت و فرسایشی شدن رسیدگی آن به خیابان‌های رو به روی کاخ دادگستری رفتند که ناگهان به رگبار بسته شدند وهفت تن از آنان به شهادت رسید.

کارشناسان ریشه این فتنه انگیزی و تفرقه افکنی ها را نزدیک شدن به موعد انتخابات پارلمان لبنان می‌دانند.به نظر می‌رسد با نزدیک‌تر شدن به دور جدید این انتخابات نگرانی سمیر جعجع و متحدانش، تقویت جایگاه حزب الله و پر رنگ‌تر شدن گفتمان مقاومت در لبنان باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها