مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تنقیه و لایروبی یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پل در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تنقیه و لایروبی یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پل در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۸۴

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تنقیه و لایروبی یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پل در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت و حساسیت پل ها و ابنیه فنی در بحث لجستیک و حمل و نقل جاده ای گفت: مقاوم سازی، نگهداری و ایمن‌سازی پل‌ها به صورت مداوم در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد به طوری که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه قریب به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی تنقیه و لایروبی شده است.



وی در ادامه افزود: پروژه احداث پل در محور هشتبندی_چراغ آباد شهرستان میناب به اتمام رسیده است که این پل دارای دو دهانه ۳ متری می‌باشد و بهره‌برداری از آن موجب ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای در این محور خواهد شد.


عابدینی خاطرنشان کرد: تعمیر آبنماهای محور بندرعباس - خورگو، تعویض دال چهار دستگاه پل به طول ۴۰ متر و تعمیر راهدارخانه تنگ زاغ محور حاجی آباد- بندرعباس، از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری ابنیه راه ها در شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ می باشد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان همچنین از اخذ مجوز احداث راهدار خانه صحرا بشاگرد با اعتبارمبلغ 5000میلیون ریال خبر داد و ابراز داشت: مجوزلازم برای تعمیرپل های آسیب دیده درسیل شهرستان بشاگرد اخذ گردید و راهدارخانه درنگ مدونیز پس ازاخذ مجوز درحال اجراء می باشد .


عابدینی افزود : مجوز تعمیرات پل آبدبه در شهرستان پارسیان که پس از بارندگی سال 98 تخریب گردیده بود بااعتبار مبلغ 100میلیارد ریال صادرگردیده وجهت تشریفات مناقصه در سامانه بارگذاری شده است شایان ذکر است مجوز تعمیر پل چهار دهانه دومتری در ورودی روستای کوخرد از توابع شهرستان بستک نیز صادر گردیده وجهت انجام تشریفات بارگذاری گردیده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها