هر سال ردپای ستاره‌ها در نقل و انتقالات فوتبال ایران کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شود. اگر روزی انتقال هاشمی‌نسب به استقلال یا نیکبخت به پرسپولیس جنجال کرد و در بازار بر سر ستاره‌ها جنگ بود، امروز اکثرا نام‌هایی مطرح می‌شود که طرفداران با آنها آشنایی چندانی ندارند.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۶۲
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ‌‌‌، در هر صورت نقل و انتقالات هم مثل کیفیت فوتبالی لیگ، تحلیل رفته. مرور می‌کنیم مهم‌ترین جابه‌جایی‌های امسال را...

شهریار مغانلو: پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را حفظ کند. منتها یک پای کار باشگاه سانتاکلارای پرتغال بود. آنها با سپاهان بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیدند و محبی را هم به صورت قرضی از این باشگاه جذب کردند. بدین ترتیب پرسپولیسی‌ها نتوانستند مغانلو را حفظ کنند. حالا او به تیم رقیب یعنی سپاهان ملحق شده است.
امین قاسمی‌نژاد: دو سال بحث حضور او در استقلال مطرح بود. درست در روزهایی که فرهاد مجیدی می‌گفت قاسمی‌نژاد در لیست او نیست، با تیزهوشی مدیر برنامه‌هایش سر از باشگاه پرسپولیس در آورد! استقلالی‌ها هم ناگهان متوجه شدند که او را می‌خواهند. پس سرانجام با رقمی هنگفت این بازیکن را ‌جذب کردند. نکته اینجاست که فرزاد مجیدی بعد از امضای قرارداد او گفت دربی را بردند!
مهدی تیکدری: یکی از بهترین بازیکنان تراکتور که خیلی از تیم‌ها دوست داشتند او را جذب کنند. امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر اما با پیشنهاد مالی بالایی توانستند تیکدری را جذب کنند تا فصل آینده در کرمان بازی کند.
فرشاد احمدزاده: بعد از جدایی از پرسپولیس خیلی‌ها تصور می‌کردند به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک شده است. در فولاد اما نکونام او را احیا کرد تا در نقل و انتقالات یکی از مهره‌های مهم باشد. سپاهان خیلی بی سر و صدا و آرام توانست این بازیکن موثر را جذب کند.
روزبه چشمی: فصل گذشته در لیگ قطر عملکرد خوبی نداشت و به همین خاطر پرونده‌اش در آنجا بسته شد. چشمی تا لحظه آخر منتظر ماند تا شاید در قطر مشتری گیر بیاورد ولی موفق نشد و به همین خاطر به جمع استقلالی‌ها بازگشت. او از جمله بازیکنان نامی نقل و انتقالات بود.
رضا اسدی: او یکی از بازیکن نامی نقل و انتقالات بود. پرسپولیس بعد از جدایی نوراللهی قصد داشت به هر شکل ممکن اسدی را جذب کند. در چند رفت و برگشت سرانجام طرفین بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند تا این هافبک دفاعی بلندقامت به جمع قرمزها ملحق شود.
مسعود ریگی: سپاهان با جذب یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته، هواداران آبی را شوکه کرد. مسعود ریگی جزو خوب‌های استقلال بود. هنوز برای طرفداران این باشگاه عجیب است او چطور جدا شد و رفت. در هر صورت محرم و سپاهان با جذب این بازیکن خط میانی خود را استحکام بخشیدند.
مسعود شجاعی: کاپیتان سابق تیم ملی بعد از جدایی از تراکتور مسیر نساجی را در پیش گرفت. البته او دیگر کیفیت فنی گذشته را ندارد. در تراکتور هم نتوانست بازیکن موفقی باشد. خیلی ها تصور می‌کردند مسعود از فوتبال خداحافظی کند اما تصمیم گرفت در نساجی به بازیگری ادامه دهد.
کرار جاسم: بازیکن جنجالی و سابق استقلال به ناگهان سر از نفت مسجد‌سلیمان درآورد. او که بازیکن بداخلاقی است، کیفیت فنی خوبی دارد و بازگشتش به لیگ برتر همه را غافلگیر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها