رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با جام جم

همه جایگاههای سوخت استان به سامانه سراسری سوخت رسانی متصل شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی بنزین موتور با سوخت سی ان‌جی در شهریور ماه 1400 خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۸۰
  به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، علی روح اللهی ضمن اشاره به اهتمام مدیریت و مسئولین منطقه در راستای جایگزینی گازطبیعی بجای سوخت مایع در بخش های مختلف مصرف گفت: در شهریور ماه سال جاری منطقه آذربایجان شرقی با بیش از 38 درصد رشد موفق به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی بنزین موتور با سوخت سی ان‌جی شد که نشان از استقبال مردم استان به استفاده از سوخت پاک دارد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت سی‌ان‌جی به عنوان سوخت جایگزین و به تبع آن کاهش آلاینده‌های‌های زیست محیطی و همچنین ارتقای سلامت جامعه گفت: با توجه به منابع غنی گاز طبیعی کشور، همت و تلاش مسئولان و کارکنان منطقه بر این است که از این ظرفیت در راستای اهداف عالی شرکت و شکوفایی اقتصادی استان استفاده کرده فرصتی برای صرفه جویی در هزینه مازاد در تولید و توزیع و صادرات بنزین و درآمدزایی از این طریق را فراهم گردد.

علی روح‌اللهی خاطر نشان کرد: بر اساس کنترل و نظارت‌های انجام شده و پیگیری مستمر کارشناسان منطقه، بیش از ۹۷ درصد از تجهیزات جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی استان فعال و 173 باب جایگاه سی‌ان‌جی آماده ارائه خدمات سوخت رسانی به مشتریان است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها