رئیس پیشین فدراسیون کشتی که طی روزهای گذشته از کما خارج شده بود، با آب آوردن ریه و ورود عفونت به خونش اکنون وضعیت بدتری را پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۱۳۴۲۸۸۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، پرویز سیروس‌پور رئیس پیشین فدراسیون کشتی چندی است که به دلیل ابتلا به کرونا و وخامت حالش در بیمارستان بستری شده است. او پیش از این در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران بستری بود که با تصمیم و رضایت خانواده به بیمارستان دیگری منتقل شد.

به گفته پسر سیروس‌پور وضعیت او بهتر شده و از کما خارج شده بود، اما روز شنبه مجدداً از نظر ریوی دچار مشکل شده و حالا با آب آوردن ریه، عفونت وارد خون شده و بار دیگر به کما رفته است. این در حالی است که طی روزهای گذشته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همچنین منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی آزاد، رسول خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی و قهرمان المپیک 1996 آتلانتا و علیرضا دبیر رئیس فعلی فدراسیون کشتی و قهرمان المپیک 2000 سیدنی با حضور در بیمارستان جویای حال این پیشکسوت کشتی شدند.

مصطفی سیروس‌پور در مورد آخرین وضعیت پدرش به تسنیم گفت: وضعیت از قبل بدتر شده و فقط امیدمان به خداست. از همه عزیزانی که در این مدت برای سلامت پدر زحمت کشیدند به خصوص از دکتر مجید ایرانشاهی پزشک خوب ICU و همچنین دکتر ابطحی رئیس صندوق پیشکسوتان که پیگیر کارهای پرویز سیروس‌پور هستند، تشکر می‌کنم. رسول خادم و حمید بنی‌تمیم هم لطف زیادی دارند و علاوه بر حضور در بیمارستان،  ضمن اینکه دوستان نزدیک پدر از جمله عبدالله موحد، منصور مهدیزاده و حسین ملاقاسمی که در ایران حضور ندارند طی تماس تلفنی محبت داشته و جویای احوال پدر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها