بهترین راه برای ارسال بار به ترکیه

برای ارسال بار به ترکیه دانستن یک سری نکات لازم است که بهتر بدانید و ما در این مقاله به نکات بسیار مهم در مورد ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه اشاره خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۶۸۳

ارسال بار به ترکیه
 

برای ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه داشتن یک سری مدارک مورد نیاز می باشد و نداشتن آن ها می تواند مشکل ساز بشود و مدارک های مورد نیاز ترکیه عبارتند از :
 
کیملیک – پکینگ لیست – اصل پاسپورت – اصل شناسنامه و اصل کارت ملی
 
این مدارک های مورد نیاز ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه می باشند مثلا کیملیک همان کارت اقامت در کشور ترکیه می باشد و مثل بقیه کارت ها، شناسای یک کد 11 رقمی وجود دارد و روی کیملیک اطلاعات شخصی فرد مثل : نام ، نام خانوادگی و حتی اطلاعات محل سکونت فرد نیز در آن ثبت شده است.
 
پکینگ لیست : در پکینگ لیست اطلاعاتی مثل نوع بار، وزن بار، تعداد اقلام در آن قید شده است و در پکینگ لیست باید به دو زبان فارسی و ترکی استانبولی بارها قید شده باشد.
 


بار و کالاهای ممنوعه برای ارسال به ترکیه
 


برای ارسال بار به ترکیه موارد هایی وجود دارند که نمی توان آن ها را ارسال کرد و ممنوع می باشند که این بار و کالاهایی ممنوعه شامل :
 
لوازم های بهداشتی و لوازم آرایشی
 
عرقیجات و ترشیجات
 
تنقلات
 
سیگار و تنباکو
 
این بارها و کالاها به ترکیه ممنوع هستند و فقط به صورت مسافربری می توان آن ها را حمل کرد و داشتن ها مشکلاتی را به همراه می آورد.
 

بهترین راه برای ارسال بار به ترکیه


ارسال اثاثیه به ترکیه با بیمه نامه بین المللی
 


بیمه نامه بین المللی از مواردی بسیار مهم برای ارسال اثاثیه به ترکیه می باشد چونکه حوادث هایی ممکن است رخ بدهد و باعث آسیب دیدگی و خسارت به بار بشود.
 
بیمه نامه اگر هنگام ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه حوادث هایی رخ بدهد آن را جبران می کند پس حتما باید تمام بار و کالاهایتان را بیمه بکنید و به باربری هایی بسپارید که بیمه نامه بین المللی داشته باشند.
 


هزینه ارسال بار به ترکیه چقدر است ؟
 


یکی از مواردی که برای اکثر افراد مهم می باشد هزینه ارسال بار به ترکیه چقدر است ؟
 
هزینه ارسال بار به ترکیه بستگی به میزان نوع بار ، زمان ارسال ، نوع بارگیری و روش حمل ( هوایی – زمینی ) می باشد.
 
این موارد بر هزینه ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه تاثیر گذار می باشد و باعث می شود که قیمت متغییر باشد.
 


ارسال اثاثیه به ترکیه به روش زمینی
 


یکی از روش های ارسال بار به ترکیه، حمل بار به صورت زمینی می باشد و یکی از روش های می باشد که اکثر افراد ترجیح می دهند که این روش را انتخاب نمایند. در روش زمینی ارسال اثاثیه منزل به ترکیه به دلیل این که قیمت کمتری نسبت به روش هوایی دارد اکثر افراد این روش را انتخاب می کنند.
 
کامیون های مسقف و تریلی های ترانزیت مناسب ترین نوع ماشین برای ارسال بار به ترکیه و حمل اثاثیه منزل به ترکیه می باشند.
 
بهترین راه برای ارسال بار به ترکیه
 


ارسال بار به ترکیه به صورت هوایی
 


یکی دیگر از روش های ارسال بار و ارسال اثاثیه به ترکیه به صورت هوایی می باشد و در این روش نسبت به زمینی ارسال بارها در مدت کوتاهی انجام می شود. در روش هوایی به دلیل این که ممکن است برخی بارها و اثاث ها چوبی باشند برای جلوگیری از آفت زدگی تمام بار و لوزام ها را قبل از این که بخواهند وارد هواپیما بکنند سم پاشی می کنند.
 
 
فریت بار چیست ؟

زمانی که شخصی بخواهد تمام لوازم و اثاثیه منزل خود را به کشور ترکیه ارسال کند از اصطلاح فریت بار استفاده می شود.
 
کارگو چیست ؟

هنگامی که تجار و بازرگانان می خواهند ارسال بار به ترکیه را به قصد صادرات انجام بدهند از کلمه کارگو استفاده می شود.
 
 

مدارک های لازم برای صادرات به ترکیه

 
 
مدارک های لازم برای صادرات به ترکیه شامل :

اسناد صادرات

فاکتورهای فروش

گواهینامه بهداشت

گواهی حمل و نقل
 
این موارد بالا مدارک های مورد نیاز برای ارسال صادرات به ترکیه می باشد و داشتن این مدارک مورد نیاز می باشد.
 
 


بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل برای باربری به ترکیه
 


بسته بندی از موارد مهم برای باربری به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه می باشد و بسته بندی خوب باعث می شود لوازم ها هنگام ارسال آسیبی نبیند. بسته بندی کاری بسیار تخصصی می باشد و بهتر است که باربری هایی که معتبر و مطمئن هستند این کار را انجام بدهند و پیشنهاد ما باربری بین المللی الوبار می باشد چون در این زمینه بسیار متخصص می باشند و مرتب لوازم ها را بسته بندی می کنند.
 
پس حتما باربری را انتخاب نمایید که معتبر و متخصص باشد چونکه بسته بندی از مواردی بسیار مهم می باشد در غیر این صورت بسته بندی نا مناسب باعث آسیب بار می شود.

 
بهترین راه برای ارسال بار به ترکیه
 


ارسال بار به ترکیه با ارزان ترین قیمت
 


ما به این نکته اشاره کردیم که چه عوامل هایی وجود دارد که بر کرایه ارسال بار به ترکیه تاثیر گذار می باشد ولی الان می خواهیم باربری را معرفی کنیم که خدمات خود را قیمت ارزان ارائه می دهد. باربری بین المللی الوبار ارسال بار به ترکیه و حمل اثاثیه به ترکیه را با ارزان ترین قیمت انجام می دهد و از باربری های ارزان می باشد.
 
باربری بین المللی الوبار همیشه تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهد و در کمترین زمان بارها و لوازم ها را در مقصد مورد نظر حمل می کند. باربری بین المللی الوبار متخصص در زمینه ارسال بار به ترکیه بوده و به خاطر همین نمی گذارد  آسیبی به بار و اثاث ها وارد شود و سالم بارها را به مشتریانشان تحویل می دهند.
 
 
الوبار ارسال بار به ترکیه و تمام شهرهای آن را با تخفیف ویژه انجام می دهد و اگر به دنبال ارزان ترین قیمت هستید الوبار را انتخاب نمایید. ارسال بار به استانبول ، ارسال بار به آنتالیا ، ارسال بار به آنکارا ، ارسال بار به وان را با کمترین قیمت و تخفیف ویژه الوبار را انجام می دهد.
 
با الوبار تماس بگیرید و ارسال بار و اثاثیه به ترکیه و ارسال شهرهای ترکیه را با کمترین قیمت تجربه نمایید.
 
 
ارسال بار به ترکیه به صورت فول تراک
 
 

فول تراک به معنی این می باشد که بار و کالاهایتان در یک ماشین قرار داده می شود و هیچ بار دیگری کنار کالاها و بارهایتان قرار نمی گیرد. خیلی از باربری ها هستند که به اسم فول تراک بارهایتان می گیرند ولی آن را به صورت دربست حمل نمی کنند و بارها، لوازمتان را در کنار دیگر بارها قرار می دهند.
 
مواظب باشید فریب این گونه باربری ها را نخورید و قبل از این که بخواهید بارهایتان را به ترکیه ارسال کنید خیلی تحقیق کنید. باربری بین المللی الوبار از معتبرترین شرکت های می باشد که می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید و بارهایتان را به صورت فول تراک در کمترین زمان ارسال می کنند و سالم تحویلتان می دهند.
 
الوبار قبل از ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه به صورت فول تراک مشاوره رایگان به صورت صفر تا صد ارائه می دهد و شما را راهنمایی می کند تا ضرر نکنید.
 
 
ارسال بار به ترکیه با مشاوره رایگان
 
ما در بالا هم به آن اشاره کردیم که الوبار مشاوره رایگان به صورت صفر تا صد ارائه می دهد و تمام اطلاعاتی که برای ارسال اثاثیه به ترکیه نیاز هست در اختیارتان قرار می دهند. مشاوران و کارشناسان بین المللی الوبار پاسخ گوی تمام سوالات هستند و تمام نکات برای ارسال اثاثیه به ترکیه و ارسال بار به ترکیه ذکر می کنند.
 
با انتخاب الوبار هم مشاوره به صورت رایگان برای ارسال بار به ترکیه دریافت نمایید و هم کمترین هزینه را پرداخت نمایید پس با الوبار تماس بگیرید و هر اطلاعاتی را که نیاز دارید بدست بیاورید.
 
 
نتیجه گیری :
 
 
خوب به اکثر نکات مهم برای ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه اشاره کردیم و پیشنهادی که می دهیم باربری بین المللی الوبار می باشد چون که سال ها این کار را انجام می دهند و متخصص در این زمینه می باشند. الوبار ارسال بار به ترکیه را همه به روش هوایی و هم به روش زمینی با تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت انجام می دهد و خیلی سریع بارها و اثاث ها را به دست مشتریانشان می رساند.
 
در باربری بین المللی الوبار برای ارسال بار به ترکیه مشاوره رایگان به صورت صفر تا صد ارائه می شود و همین باعث می شود که هر اطلاعاتی را که نیاز داشته باشید بدست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با باربری بین المللی الوبار تماس بگیرید
 
 
شماره تماس : 02140333723

https://aloobaar.ir/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها