احتمالاً در هنگام خرید مبلمان که جز ضروری ترین اثاث خانه است؛ مردد شده‌اید که کدام مدل، کدام برند و چه جنسی را خریداری کنیم؟
کد خبر: ۱۳۴۲۶۷۰
گاهی اوقات تفاوت فقط در مورد ظاهر و مدل مبلمان است یا این تفاوت به سبک آن‌ها مربوط می‌شود؛ یعنی ممکن است شما بین مبلمان سبک فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی مردد باشید و گاهی اختلاف نظر در مورد نوع مبلمان است مثلا ممکن است بین مبلمان راحتی یا سلطنتی در دوراهی قرار گیرید و شک داشته باشید که کدام مدل و سبک و جنس برای شما و دکوراسیون منزل‌تان مناسب است. البته این سوالات مربوط به قبل از رفتن به بازار و یا خرید اینترنتی است. وقتی با نمونه‌های مبلمان راحتی شیک و جدیدی در سایت‌ها مواجه می‌شوید؛به جز سوالات بالا این سوال و اختلاف نظر  پیش می‌آید که مبلمان راحتی ترکیه‌ای بهتر است یا ایرانی؟  برای اینکه به این سوال و چندین سوال مشابه دیگر که در ذهن شما است پاسخ دهید لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
 
 
مبل راحتی ترکیه‌ای یا ایرانی


همه آنچه که باید در مورد مبلمان راحتی بدانید


مبلمان راحتی جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین مبل‌هایی هستند که امروزه در دکوراسیون منازل خانواده‌های ایرانی و در سطح جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان طور که از نامشان پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است.


جدیدترین مدل مبل راحتی


متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل‌ها می شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می‌توان مدل‌های گوناگونی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد. مدل‌های جدیدی از مبلمان راحتی در سایت‌های معتبری وجود دارند که با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با بازدید یا خرید انواع مدل مبل راحتی شیک از اثاث چین تغییراتی جدید در سبک دکوراسیون منزل خود به وجود آورید.


مبل راحتی ایرانی بهتر است یا ترکیه‌ای؟


در ابتدا باید این نکته را بگوییم که به دلیل تحریم، تورم و قیمت ارز در ایران و ترکیه واردات مستقیم مبلمان از کشورهای خارجی امکان پذیر نیست؛ در صورت واردات نیز قیمت بسیار بالاتری خواهند داشت.

به دلیل نزدیکی سلیقه‌‌ی ایران و ترکیه؛ مبلمان ترک محبوبیت بسیار بالایی در نزد ایرانی‌ها دارند. اما همانطور که قبلا اشاره شد امکان واردات مستقیم نیست اما راهی است که شما مبلمان ترک ولی با کیفیت بالای ایرانی داشته باشید.

 

مبل راحتی ترکیه‌ای یا ایرانی
بهترین مدل مبلمان راحتی


تولید کنندگان ایرانی مبلمان راحتی طرح ترک را با بهترین کیفیت و متریال درجه یک تولید می‌کنند.

بهتر است بدانید در ساخت مبلمان ایرانی از بهترین چوب یعنی راش و گردو استفاده می‌کنند که این کار علاوه بر دوام و عمر طولانی مبل؛بر زیبایی و کارایی آن‌ها نیز اضافه می‌کند. اما در ترکیه چنین نیست, با اینکه آن‌ها از چوب راش استفاده می‌کنند اما از مواد رزینی نیز در ساخت مبلمان بهره می‌برند. این مواد رزینی به دلیل آب‌ و هوای مرطوب کشور ترکیه به مبلمان اضافه می‌شود اما این ناخالصی چهره طبیعی و جلوه خاص چوب را می‌گیرد.


خرید مبلمان راحتی


مبلمان ایرانی یا ترکیه‌ای وجه اشتراک زیادی دارند اما تفاوت‌هایی نیز از لحاظ جنس چوب،نوع پارچه و ساخت دارند. چوب اصلی مبلمان ایرانی راش یا گردو است اما در مبلمان ترک از مواد رزینی نیز استفاده می‌کنند.


مبلمان راحتی ترکیه‌ای چه تفاوتی با مدل ایرانی دارند؟


اصلی ترین تفاوت مربوط به مواد رزینی است. این مواد شیمیایی مقاومت مبلمان در مقابل ضربه و رطوبت را بالا می‌برند . هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند و حساسیتی برای انسان‌ها ندارد. چوب راشی که در تهیه مبلمان ترکیه ای به کار می‌رود راش گرجستان است.  تفاوتی که راش گرجستان با  راش ایرانی دارد این است که درجه سختی این دو چوب با هم متفاوت است. سطح رویه‌ی راش ایرانی، گره‌دار است که می‌توان به راحتی دید و با دست لمس کرد اما راش گرجستان سطحی بسیار صاف و صیقلی دارد. البته تشخیص تفاوت بین دو چوب راش براساس نظر کارشناس است و به صورت عادی نمی‌توان متوجه شد.

 

مبل راحتی ترکیه‌ای یا ایرانی
در خرید مبل‌های راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


جز کیفیت و مدل که جز فاکتورهای مهم انتخاب مبل است, جنس چوب،نوع پارچه،پوشش رنگ و مقاومت آن‌ها در مقابل آسیب پذیری از جمله عواملی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.طرح‎های مبلمان ترکیه الهام گرفته از مدل‌های خاص اروپایی است. و همین امر جذابیت آن‌ها را افزایش داده است. مبلمان راحتی در ایران  نیز با الهام از طراحی مبلمان ترکیه اما با کیفیت بالا و متریال و قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. خرید انواع مدل مبل راحتی شیک از اثاث چین این بستر را فراهم می‌کند که شما مبل راحتی طرح جدید و به روز ترکیه را با کیفیت بالای چوب و فوم و پارچه ایرانی را داشته باشید. 


مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی چیست؟


در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبلمان راحتی است.


نتیجه گیری


موضوع این مقاله در مورد خرید مبل ترکیه‌ای یا ایرانی بود. مبلمان راحتی به دلیل کارایی و تنوعی که دارند پرطرفدار و محبوب تر از سایر مبل‌ها هستند. مبلمان راحتی  موجود در بازارهای مبل یا سایت‌های معتبر با طرح ترکیه اما با متریال با کیفیت ایرانی تولید می‌شوند. تولیدکنندگان ایرانی هنر خاص خود را در این مبلمان به نمایش می‌گذارند و با قیمت مناسب و منصفانه‌ای عرضه می‌کنند. خرید اینترنتی مبلمان علاوه بر قیمت مناسب و تنوع محصولات مزیت‌های دیگری نیز دارد. در سایت اثاث چین انواع مدل مبل راحتی شیک و جدید موجود است که شما بی واسطه از تولید کننده خریداری می‌کنید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها