مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: طرح هر روستا یک سمن با حمایت سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان دنبال شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان حمید سیفی در دیدار با مؤسسه مردم‌نهاد برنا پویان تلاشگر استان همدان با بیان اینکه توسعه و آبادانی ایران اسلامی در سطح کلان و همچنین استان همدان با خودباوری جوانان محقق می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر استفاده از جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانی داشته و دارند و لذا براین‌اساس همه تلاش خود را برای پیاده‌سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اجتماعی و غیره انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه باید زندگی، اشتغال، ازدواج و همه مسائل مربوط به جوانان را جدی بگیریم، گفت: جوانان خط قرمز ما هستند لذا باید توجه ویژه به جوانان داشته باشیم چرا که آینده نظام در دستان این نظام و انقلاب است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان رواج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه را موجب کاهش آسیب‌های مختلف عنوان کرد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج و ارائه آموزش به جوانان دارند لذا از تمامی برنامه‌ها این عزیزان حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه توسعه مشارکت‌های اجتماعی در روستاها باید موردتوجه باشد، گفت: طرح هر روستا یک سمن باید با برنامه‌ریزی مدون و حمایت همه‌جانبه از طرف سمن‌ها دنبال شود.
در ادامه یوسف خدرویسی، سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سمن‌ها بازوان اصلی معاونت جوانان هستند، گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه توانمندسازی جوانان انجام شده است.
وی ارائه تسهیلات حمایتی، اشتغال‌زایی و غیره را از جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: امیدواریم در ادامه راه با حمایت‌های وزیر ورزش، معاونت جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بتوانیم اقداماتی در راستای کاهش دغدغه جوانان انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها