امام‌ جمعه ایلام بر لزوم تقویت انجمن های اسلامی دانش آموزان در استان ایلام تاکید کرد و گفت: مدیران جامعه فردا از بین دانش آموزان امروز رشد می کنند.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۳۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار مربیان، اساتید و دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام، با تاکید بر اینکه رفتار، عمل و گفتار متولیان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان الگوی سایر دانش آموزان است، بیان کرد: رفتارها می‌تواند موجب جذب و یا دفع شود، این امر اهمیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی را می‌رساند، اتحادیه انجمن‌های اسلامی پیوندی ارزشمند با شهدای دانش آموز دارد که پیشگام ما در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ما مسیری را انتخاب کرده‌ایم که پیشگامان این مسیر شهدای دانش آموز هستند که روزی آنان در نزد خداوند متعال است، افزود: تشکل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فرصتی برای کار تشکیلاتی است، استعدادهای مختلفی به انسان داده شده است، یکی از کارهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان این است که به استعدادهای خود پی ببرند و استعدادهای دیگر را شناسایی می‌کند.

کریمی تبار با تاکید بر اینکه مدیران جامعه فردا از بین دانش آموزان امروز رشد می‌کنند، گفت: انجمن‌های اسلامی جایی برای تمرین مدیریت و شناخت استعدادها و ظرفیت‌های دانش آموزان است. ظرفیتی که برای مشارکت دیگر دانش آموزان در برنامه‌ها و فعالیت‌ها وجود دارد، بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: آمریکا و دشمنان نظام اسلامی و انقلاب، تمام توان و امکانات خود را در فضای مجازی برای گمراه کردن دانش آموزان و نسل جوان ما به کار گرفته‌اند

وی یادآور شد: روند ترقی در این انجمن‌ها باید روندی باشد که نیروهای ارزشمند مورد توجه قرار گیرند، مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ارتباط خود را با ائمه جمعه و روحانیون شاخص در خط امام (ره) و رهبری در شهرستان‌ها برقرار کنند و از نظرات آنان در برنامه‌ها استفاده کنند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌های مختلف نیز با ارتباط با ائمه جمعه، مشکلات پیش روی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را بررسی و رصد کنند و زمینه‌های لازم را برای فعالیت هر چه بهتر این انجمن‌ها فراهم کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها