کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرد

فراخوان هنری و ادبی "آفتاب مهربانی"

با حضور پرشور خانواده‌ها و تجلیل از کودکان و نوجوانان موفق برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته ملی کودک در تبریز

ویژه برنامه بزرگداشت هفته ملی کودک با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در تبریز برگزار شد به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این مراسم در مجتمع کانون تبریز برگزار و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب آن با استقبال حاضران در مراسم همراه بود.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۰۶
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، علی بینش مدیر کل کانون استان در ابتدای این مراسم با تبریک هفته ملی کودک از اینکه امکان حضور محدود کودکان و نوجوانان به جهت شیوع ویروس کرونا مهیا گردیده است ابراز خوشحالی کرد و کودکان و نوجوانان را تقویت و ماهیت و فلسفه وجودی کانون عنوان نمود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جذب شریک فرهنگی برای کانون تاکید کرد: تاکنون مجموعه‌هایی همچون آب منطقه‌ای و شیلات به عنوان شریک فرهنگی مشارکت‌های ارزشمندی را در طول سال در راستای فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پذیری در بین مخاطبان کودک و نوجوان صورت داده‌اند

در این مراسم از جمعی از کودکان موفق و برگزیده در فراخوان‌های هنری از جمله فراخوان مشترک با اداره شیلات استان تقدیر گردید.

همچنین از دو کودک تبریزی که پدر بزرگوار آنان از ایثارگران عرصه آسیب‌های اجتماعی است از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نمایشگاه آثار برگزیده هنری کودکان در انتهای این مراسم در گالری مجتمع تبریز افتتاح و مورد بازدید شرکت کنندگان در مراسم قرارگرفت.

آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک اجرای ده‌ها فعالیت و برنامه متنوع به میزبانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها