استاندار در گردهمایی ائمه جمعه گیلان عنوان کرد؛

با روحیه جهادی و مدیریت کارآمد تحول ایجاد کنیم

استاندار گیلان گفت: میزان واکسیناسیون در استان گیلان ۱۰ درصد از متوسط کشوری بیشتر است.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،ارسلان زارع  در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با بیان اینکه شهرستان‌های گیلان از رنگ‌بندی کرونایی قرمز و نارنجی خارج شده اظهار داشت: رنگ‌بندی املش و رضوانشهر، آبی و مابقی شهرستان‌ها زرد است.

استاندار گیلان شرایط کنونی را حاصل همراهی مردم، اصناف و تلاش‌های کادر زحمتکش درمان دانست و افزود: عادی‌انگاری نسبت به کرونا سبب تغییر وضعیت رو به بهبود کنونی می‌شود از این رو توجه ویژه به دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تأکید است.

زارع با اشاره به شتاب گرفتن روند اجرای واکسیناسیون در گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان در تزریق واکسن نسبت به متوسط کشوری بیش از 10 پیشی گرفته است؛ درصد و واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز نسبت به استان‌های دیگر فاصله دو برابری دارد.

وی با تأکید بر ضرورت انجام برنامه‌ریزی مدون از سوی آموزش و پرورش برای تسریع در واکسیناسیون دانش‌آموزان افزود: رویکرد رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی عمومی مناسب بوده و انتظار می‌رود که تولیدات رسانه‌ای درباره ضرورت واکسیناسیون استمرار یابد.

زارع با اشاره به سپری شدن ماه‌های محرم‌ و صفر و برگزاری جشن‌ها در ماه ربیع‌الاول گفت: هشدارهای بهداشتی مبنی بر پرهیز از شکل‌گیری تجمعات غیرضروری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسمات ضروری باید مورد توجه جدی باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تأکید رئیس جمهور مبنی بر حضور منظم کارمندان در ادارت به جز وضعیت قرمز افزود: با توجه به بهبود شرایط و واکسیناسیون، کارکنان باید به شکل کامل و در ساعت مقرر در ادارات حضور داشته باشند.

استاندار گیلان همچنین انجام اقدامات مثبت در زمینه پروژه‌‌های عمرانی، آغاز پروژه‌های جدید درمانی و بهداشتی، پیگیری جدی و مستمر برای بهره‌گیری از این فرصت ارزشمند در جهت بهبود شاخص زیرساخت‌های درمانی گیلان را مورد تأکید قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها