فرمانده انتظامی استان،در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا و با حضور مسئولان کرمانشاه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای انقلاب، بویژه شهدای ناجا را گرامی داشت و هفته نیروی انتظامی را هم تبریک گفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی در جهان می درخشد، افزود: خوشبختانه پلیس چهره بسیار مقبولی در کشور و میان مردم دارد و توانسته جای خود را به عنوان نیروی مدنی باز کند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: امروز پلیس برای دتسیابی بهتر به اهداف و برنامه های خود به سوی هوشمندی حرکت می کند تا بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه کند.

همچنین به ناکامی دشمنان در ایجاد تفرقه در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با تیزهوشی ماموران و درایت آن ها همه توطئه ها خنثی شده است.

وی همچنین از تلاش های ماموران انتظامی نیز صمیمانه قدردانی کرد و گفت: لازم است از خانواده های آنان نیز که همواره همکاران را در اجرای ماموریت ها همراهی کرده اند، قدردانی کنم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از حمایت های استاندار و مسئولان دستگاه قضائی و امنیتی از برنامه های پلیس نیز قدردانی کرد.