استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود برخی کانون های بی ثباتی و ناامنی در مجاورت مرزهای شرقی، این نواحی در زمره امن ترین مرزهای کشور است.
استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود برخی کانون های بی ثباتی و ناامنی در مجاورت مرزهای شرقی، این نواحی در زمره امن ترین مرزهای کشور است.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۳۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان با حضور در گلزار شهدا گمنام سبزوار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت کامل مرزهای خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی است.
 وی  با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت مرزها در کنار دیگر نیروهای مسلح ادامه داد: تامین امنیت پایدار و مثال زدنی جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت شبانه روزی این گروههای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با اشرار و سوداگران مرگ گفت: تامین امنیت عمومی کشور و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی مرهون این مجاهدت هاست همچنین توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نیز در ابعاد مختلف آن مرهون امنیت بی بدیلی است که به وسیله ارکان امنیتی و نظامی ایجاد شده است.
معتمدیان افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در بحران کرونا نیز از روزهای نخست هم دوش کادر درمان و بهداشت، تلاشی شبانه روزی را در خدمات رسانی به مردم انجام داده اند.
وی ادامه داد: امروز رضایتمندی عمومی مردم از مقوله امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است.
استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان شب گذشته وارد سبزوار شد. دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و  نشست جمع‌بندی مصوبات سفر از برنامه های امروز  معتمدیان در این شهرستان است.
سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف این استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.
شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها