فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: در بحث سرقت ها و جرایم امنیتی در سطح شهرستان ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: در بحث سرقت ها و جرایم امنیتی در سطح شهرستان ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۴۱

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: در بحث سرقت ها و جرایم امنیتی در سطح شهرستان ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.



 سرهنگ منوچهر شاه آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا،  اظهار داشت: اصحاب رسانه بر اساس رسالت خود می توانند در راستای اجرای برنامه های نیروی انتظامی و ارتقاء امنیت جامعه یاری دهنده باشند.


وی ادامه داد: هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار در شهرستان رودان با برگزاری ۳۵ برنامه پیش بینی شده گرامی داشته می شود.


فرمانده انتظامی شهرستان رودان در ادامه  از برگزاری صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌هایی با موضوع امنیت و جامعه، خدمات مردم یاری و ملاقات چهره به چهره با مردم در جهت آگاهی از دغدغه های مردمی  به عنوان برنامه های شاخص هفته نیروی انتظامی در رودان نام برد.


شاه آبادی در ادامه به نقش رسانه در تبیین برنامه های هفته نیروی انتظامی نیز اشاره و گفت: لازم است اصحاب رسانه با اطلاع رسانی به موقع مردم را آگاه سازند چرا که اطلاع رسانی به موقع موجب ارتقاء احساس امنیت در جامعه‌ می شود.


وی به عملکرد یکساله نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و بیان داشت:  در بحث سرقت ها و جرایم امنیتی ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و  تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.


وی تصریح کرد:  در موضوع کشفیات مواد مخدر نیز ۶۰ درصد افزایش داشته ایم که این امر  مرهون تلاش ها سبز قامتانیست که شبانه روز برای تحقق این امر تلاش می کنند.


سرهنگ شاه آبادی در ادامه  از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات قاچاق نیز خبر داد.


وی با بیان اینکه ۲۹ درصد افزایش کشفیات سرقت را داشته ایم، افزود: در بحث دستگیری مجرمان در شهرستان رودان  ۴۰ درصد رشد داشته است.


فرمانده انتظامی شهرستان رودان به موضوع  پیشگیری از جرایم اشاره و به شهروندان توصیه کرد: پیشنهاد مان این است که خود مردم عامل مهمی در تحقق این امر  هستند و خود آنها  می توانند مقدمه و اقدامات اولیه را فراهم کنند، به عنوان مثال حد و مرز و حفاظت را داشته باشند که به راحتی اموال آنها  در دسترس سارقان قرار نگیرد.


وی بیان داشت: در راستای تحقق پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان از ظرفیت های درون و برون سازمانی در قالب طرح های مقطعی و گشت ها روزانه بهره گرفته شده است که در کنار آن با تعامل با سپاه و بسیج در بخش های جغین، بیکاه، مرکزی و رودخانه تعاملات لازم را با برقراری گشت های رضوی بسیج صورت پذیرفت که بسیار نتیجه بخش بود.


سرهنگ شاه آبادی تاکید کرد: با آموزش عمومی و تخصصی بدنبال پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت های در حوزه های مختلف هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها