دادگستری هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی شد.
دادگستری هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۳۵

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،دادگستری هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی شد.


حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان ضمن دیدار و گفتگو با علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان از اقدامات دستگاه قضایی استان در جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر و تشکر کرد. 


رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در جهت عمل به فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم توجه به برپایی شعائر اسلامی و اقامه نماز اول وقت، همواره تلاش دارد با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تمهیدات مناسب، سهم بسزایی در تجلی و بروز و ظهور فرهنگ برپایی نماز ایفا نماید.


علی صالحی در ادامه افزود: نتایج بررسی ها از اقدامات دادگستری هرمزگان در حوزه نماز به خوبی نشان می دهد که توجه به این فریضه الهی، در ارتقای سطح فرهنگ و تعالی سازمانی و رفتار فردی کارکنان بسیار مؤثر بوده است. 


وی همچنین با تأکید بر اجرای دقیق شیوه نامه ها و مصوبات ستاد اقامه نماز به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات و سازمان ها، خاطرنشان کرد: بسط و تعمیق فرهنگ اقامه نماز موجب می شود بر اساس حق و ارزش‌های اسلامی و الهی، آنچه که خداپسندانه است انجام دهیم.



حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان نیز در ادامه، ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان هرمزگان به جهت کسب رتبه برتر در حوزه اقامه نماز این موضوع را نتیجه تلاش رئیس کل دادگستری استان در راستای تعالی نماز و اهمیت به ترویج و توسعه این فرهنگ نورانی برشمرد.


وی همچنین با بیان اینکه در نتیجه ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان که از عملکرد ادارات و دستگاه های مختلف انجام شد ، دادگستری کل استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی پیرامون ترویج نماز برگزیده شده است با اهدای لوح سپاس از اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در این خصوص، تقدیر و تشکر کرد.


در لوح سپاسی که به همین مناسبت توسط نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و مدیر ستاد اقامه نماز استان به رئیس کل دادگستری هرمزگان اعطا شد، آمده است: هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان هرمزگان بر اساس طرح نظام جامع برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در دستگاه‌های مختلف و به استناد ارائه گزارش ها و نتایج حاصل از این ارزیابی ها، "دادگستری کل استان هرمزگان" را به جهت اهتمام ویژه به انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی پیرامون اقامه نماز به عنوان دستگاه برگزیده ، شایسته تقدیر می داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها