معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد:

افزایش ۲۰ درصدی تردد در مسیرهای خروجی پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر میزان تردد در مسیرهای خروجی پایتخت ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۴۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، عادل مصدقی گفت: از عصر دوشنبه تا عصر امروز میزان تردد‌ها در مسیر‌های خروجی تهران افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: بیشترین تردد خودرو‌ها در آزاد راه‌های شمال، کرج و پردیس و همچنین مسیر هراز محدوده امامزاده هاشم (ع) به ثبت رسید.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: از ساعت اولیه بامداد تا ساعت ۱۶ امروز میزان تردد خودرو‌ها در مسیر‌های خروجی بیش از ۳۴۰ هزار خودرو ثبت شده و میزان ورودی‌ها نیز در این مدت ۲۵۰ هزار خودرو بوده است.

وی پیش بینی کرد که این افزایش سفر‌ها تا پایان روز چهارشنبه ادامه داشته باشد و از روز پنجشنبه نیز شاهد افزایش سفر در مسیر‌های ورودی تهران باشیم.

مصدقی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی اخیر افزایش سفر‌ها به ویژه در مسیر‌های شمالی استان قابل پیش بینی بود که بیش از ۲۰ تیم گشت راهداری در مسیر‌های پرتردد استان مستقر هستند.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در استان تهران نیز گفت: هم اکنون در آزاد راه‌های تهران به کرج، شمال و پردیس شاهد ترافیک پرحجمی هستیم.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: طبق پیش بینی هواشناسی تا ساعات آینده شاهد بارش پراکنده در مسیر‌های شرقی و گرد و خاک در مسیر‌های جنوبی استان باشیم به همین منظور از رانندگان می‌خواهیم در ساعات شامگاهی در این مسیر‌ها با احتیاط حرکت کنند.

وی همچنین توصیه کرد که در مسیر‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در صورت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیر‌های کشور با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها