مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد

کاهش 29 درصدی کشته شدگان تصادفات رانندگی در استان مازندران

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد .
کد خبر: ۱۳۴۱۰۸۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال جاری بیش از 297 میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد افزایش یافته است

 محسن هاشمی ضمن اعلام این خبر خاطر نشان ساخت: میزان کل تردد در محورهای برون‌شهری استان طی شهریور ماه سال جاری در حدود 51 میلیون و 779 هزار تردد بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن ( مرداد ماه ۱۴۰۰) در حدود 18 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور در 6 ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود 3 درصد کاهش داشته و به بیش از 21 میلیون و 584 هزار تردد رسیده است. شایان ذکر است بررسی آمار تردد در شهریور ماه 1400 و مقایسه آن با ماه قبل از آن یعنی مرداد ماه نشان می دهد میزان تردد در محور های مواصلاتی در حدود 26 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: طی شش ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت بیش از 5635 وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد کاهش یافته است.
گفتنی است پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات 18 الی 19 بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها