با استفاده از اپلیکیشن رایا مارکتینگ اکنون ثبت سفارش، نظارت بر روند تولید محتوا، امتیاز دهی و ارتباط با تولید کننده محتوا و کنترل سفارشات، بسیار آسان تر از قبل است و می‌توانید بدون واسطه و تنها با نصب این اپلیکیشن به صورت مستقیم و بسیار ساده با تولید کننده محتوا در ارتباط باشید.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۶۵
 
اولین اپلیکیشن تولید محتوا در ایران با هدف ارتباط موثرتر با تولید کننده محتوا، راه اندازی شد

اولین اپلیکیشن تولید محتوا در ایران با هدف ارتباط موثرتر با تولید کننده محتوا، راه اندازی شد.


به گزارش رایا مارکتینگ به نقل از برنا نیوز و با توجه به آمار و ارقام دنیای فناوری، تولید محتوا، برای 53 درصد از بازاریابان اولویت اصلی و یکی از اولویت های مهم کسب و کار است. دلیل اهمیت آن نیز بسیار ساده است؛ چون تولید محتوا به سوالات مخاطبان شما پاسخ می‌دهد و اعتماد میان شما و آنها را تقویت می‌بخشد، در ضمن کاربران از وب سایت های مختلف انتظار محتوای با کیفیت را نیز دارند.

و این همان کاری است که رایا مارکتینگ انجام می‌دهد، 7000 نویسنده سئو کار، 9000 گرافیست، 11000 تایپیست و 1200 برنامه نویس تحت وب را در کنار هم جمع کرده است تا ضمن تولید محتوا علمی و دقیق، ارتباط ما با کاربران را نیز تقویت بخشد.

اما اکنون رایا مارکتینگ برای ساده سازی چرخه تولید محتوا، ثبت سفارشات، ارتباط با تولید کنندگان محتوا، امتیاز دهی و بسیار موارد دیگر اقدام به ارائه اولین اپلیکیشن تولید محتوا در ایران کرده است. اپلیکیشنی که ثبت سفارش تولید محتوا را بسیار سریعتر انجام می‌دهد و با مراجعه به آن می‌توانید به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید.

از سوی دیگر طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت Compuware که یکی از وب سایت های فعال در حوزه فناوری می‌باشد، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهد که از اپلیکیشن به جای وب سایت استفاده کنند، زیرا استفاده از اپلیکیشن ها آسان تر و راحت تر است.

در این گزارش آمده است که 85 درصد از کاربران ترجیح می‌دهند که از اپلیکیشن به جای دسترسی به وب سایت استفاده کنند؛ حتی با وجود اینکه تقریبا 30 درصد از کاربران از عملکرد اپلیکیشن ها رضایت ندارند، اما استقبال از اپلیکیشن ها همچنان زیاد است. دلیل آن علاوه بر سادگی و راحتی، این است که کاربران تمایل دارند در کمترین زمان به هدف خود برسند و اپلیکیشن ها با حالت دکمه مانند و در دسترس بودن، محبوب تر از وب سایت هستند. اپلیکیشن رایا مارکتینگ علاوه بر سرعت و عملکرد بالا، طراحی جذاب و رابط کاربر پسند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و باعث می‌شود که در کمترین زمان سفارش خود را ثبت، مشاهده و یا مدیریت کنند.

با استفاده از اپلیکیشن رایا مارکتینگ اکنون ثبت سفارش، نظارت بر روند تولید محتوا، امتیاز دهی و ارتباط با تولید کننده محتوا و کنترل سفارشات، بسیار آسان تر از قبل است و می‌توانید بدون واسطه و تنها با نصب این اپلیکیشن به صورت مستقیم و بسیار ساده با تولید کننده محتوا در ارتباط باشید.

امکان دانلود اپلیکیشن رایا مارکتینگ هم برای سیستم عامل IOS و هم برای اندروید امکان پذیر است. علاوه بر این که اپلیکیشن رایا مارکتینگ را می توان به راحتی از طریق بازار دانلود کرد، رایا مارکتینگ این امکان را فراهم کرده است که برای ارتباط موثرتر با تولید کننده محتوا، از طریق صفحه "دانلود اپلیکیشن تولید محتوای رایا مارکتینگ" این اپلیکیشن را دانلود کرده و به راحتی در گوشی موبایل مورد استفاده قرار داد. در این صفحه تنها با وارد کردن شماره تماس ، لینک دانلود برای افراد به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.
 
دانلود اپلیکیشن رایا مارکتینگ

دانلود اپلیکیشن رایا مارکتینگ


قبل از هر چیز، کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان است و به گونه ای طراحی شده است که برای افراد مختلف قابل استفاده باشد. همه چیز از صفحه ورود به برنامه و یا ایجاد حساب کاربری در کمترین زمان قابل انجام است.

نکته دیگر این است که امکان ثبت سفارش تولید محتوا در کمترین زمان ممکن در این اپلیکیشن گنجانده شده است؛ به تصویر زیر نگاه کنید، کافی است که نوع محتوای خود را تعیین کنید و دکمه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
 
تصاویری از صفحه اصلی برنامه
تصاویری از صفحه اصلی برنامه
 
 
در بخش «دپارتمان آموزش» می‌توانید از مطالب و محتوای آموزشی رایگان با موضوعات مختلف استفاده کنید و اطلاعات بیشتری درباره سئو، طراحی وب سایت، بازاریابی محتوا، تولید محتوا و موارد دیگر کسب کنید.

علاوه بر ثبت سفارش در کمترین زمان، امکان پیگیری سفارشات پس از ثبت آنها نیز وجود دارد؛ در ضمن رابط کاربری این اپلیکیشن تولید محتوا از پیام رسان محبوب تلگرام الگو گرفته شده است و می‌توان پس از ثبت سفارش و پذیرش آن توسط تولید کننده محتوا، از طریق ارسال متن، ویس و تصویر با نویسنده ارتباط بگیرید و نکات اضافی را با او در میان بگذارید.

از طرفی، در صورتی که تولید کننده محتوا از طریق بحث و گفتگو با شما ارتباط گیرد، از طریق پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی خواهد شد و می‌توانید از بخش پیام ها، پیام را مشاهده کنید و پاسخ مناسب را برای او ارسال نمایید.

پس از تولید محتوا توسط نویسنده، می‌توانید محتوای خود را از طریق اپلیکیشن دریافت کنید، با نویسنده محتوا ارتباط بگیرید و یا اینکه از طریق بخش نظرسنجی، نظر خود درباره محتوای تولید شده را اعلام کنید.

همه این امکانات و حتی موارد دیگر مانند تماس با مشاورین رایا مارکتینگ، در پلتفرمی آشنا و کاربر پسند ایجاد شده است تا تولید محتوا که اهمیت آن برای اعتماد سازی میان کاربران و کسب و کارهای مختلف بسیار مهم است، سریعتر و آسان تر انجام گیرد. کاربرانی که تمایل دارند از وب سایت ها به جای اپلیکیشن استفاده کنند، از اپلیکیشن تولید محتوا رایا مارکتینگ استفاده کنند تا نظر خود درباره استفاده از وب سایت را تغییر دهند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها