فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه ذیحساب استانداری این استان با شلیک فردی ناشناس در بلوار دانشجوی زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۰۱۹۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا؛ سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در این‌باره اظهارداشت: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته درپی تماس ۱۱۰ شهروندان مبنی بر تیراندازی در بلوار دانشجوی هفت شهر زاهدان و قتل مسلحانه مردی میانسال داخل یک دستگاه خودروی سمند دولتی، سریعا عوامل انتظامی از جمله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل جسد مردی ۵۰ساله که با شلیک سلاح ساچمه زدن از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم فوت کرده بود داخل یک دستگاه خودروی سمند متعلق به استانداری سیستان و بلوچستان روئیت شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس هویت مقتول معلوم و مشخص شد وی ذیحساب استانداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس در صحنه جنایت به منظور شناسایی و دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع قتل در همان ساعات اولیه صورت گرفت و تحقیقات تکمیلی نیز درحال انجام است که به محض حصول نتیجه متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها