استاندارسابق یزد گفت: مدیران یزد تا آخرین لحظه فعالیت خود در تلاش برای حل مشکلات استان هستند و تغییرمدیریتها، خللی درفعالیت آنها برای خدمت رسانی ایجاد نمی کند.
کد خبر: ۱۳۴۰۱۸۹

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محمدعلی طالبی صبح پنج شنبه در مراسم تودیع  معارفه استاندارجدید یزد که با حضوروزیرکشور برگزارشد با ابرازخشنودی از توجه و قدرشناسی مردم استان اظهار داشت :  نزدیک به سه سال عهده دارمسئولیت استانداری یزد بودم و ازهمه کسانی که دراین مدت کمک و اعتماد کردند قدردانی می کنم .

وی افزود : با پشتکاری که درمیان تمامی مدیران استان وجود داشت تا آخرین لحظه با جدیت تمام، رسیدگی به امور استان و مردم و انجام شد و همه این همراهی موجب شد که امروز بتوانیم کارنامه خوبی به مردم محترم استان ارائه بدهیم.

 طالبی ضمن تشکرازسازمان های مردم نهاد، منتقدان ،مدیران، کار شناسان، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم یزد درمجلس و ائمه جمعه شهرستانهای استان گفت:  اداره استان بر اساس راهبردهای مشخص و مدون انجام شد و ارتقای شاخص هایی مثل مشارکت ، قانون گرایی و تلاش  برای اجرای برنامه های توسعه ای استان در این مدت در دستور کار بوده است  ودر این مدت جایگاه جایگاه استانداری یزد را در نظام ارزیابی وزارت کشور از رتبه 12 به رتبه 6رساندیم .

وی تصریح کرد: در حوزه گردشگری اتفاقات خوبی دراستان رقم خورد توسعه تفرجگاههای گردشگری، ایجاد جاده سلامت و بسیاری اتفاقات دیگر در این حوزه رقم خورد  که امیدواریم با طرح های اماده کلنگ زنی شاهد توسعه بیشتر درحوزه گردشگری استان با شیم .

استاندارسابق افتتاح خط انتقال آب خلیج فارس را یکی از افتخارات دوران مدیریت خود عنوان کرد و گفت : هم چنین تفاهمنامه ای بین استانداری و محیط زیست  برای اولین بار در کشوربه منظور ساماندهی پسماندهای فاضلاب منعقد شده است .

80 درصد پروژه های عمرانی را در شرایط سخت اعتباری به پایان رساندیم

وی خاطر نشان ساخت: در حوزه زیر بنایی 80 درصد پروژه های عمرانی را در شرایط سخت اعتباری به پایان رساندیم که ازجمله می توان به  پروژه راه آهن یزد – اقلید،  گازرسانی به همه روستاهای بالای 20خانواراشاره کرد و برخی بیمارستان ها ، پایانه کاشی و سرامیک نیز آماده بهره برداری هستند .

طالبی درخصوص اقدامات استانداری در حوزه مسکن نیز گفت  در حوزه طرح اقدام ملی مسکن  برای تمامی متقاضیان زمین و زیر ساخت ها فراهم شده و یزد  در این زمینه به یک الگو در کشور تبدیل شده است .

 وی د رادامه به تشریح سایر اقدامات  انجام شده  در طول دوره استانداری خود پرداخت و از مهمترین اقدامات حوزه بهداشت به ایجاد اولین بیمارستان بحران کشوردر یزد،  تجهیز همه بیمارستان ها  دردوران کرونا به دستگاه اسیژن ساز با کمک بخش خصوصی، تسریع واکسیناسیون با ایجاد مراکز تجمیعی اشاره کرد .

استاندارسابق یزداظهارامیدواری کرد که  استاندار جدید استان بتواند این استان را در ماه ها و سالهای اینده به شرایط بهتری برساند تا شاهد رشد و توسعه پیش از پیش استان باشیم .

 دراین مراسم از تلاشهای  محمدعلی طالبی تقدیرو مهران فاطمی به عنوان استاندار جدید یزد معرفی شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها