نایلون حبابدار ارزان

نایلون حبابدار از دیگر نایلون های صنعتی محسوب می شود که در جهت بسته بندی وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نایلون نقش بسزایی در حفظ و نگهداری وسایل و محصولات در صنایع مختلف دارد چون مانع از نفوذ آب و گرد و غبار بر روی آنها می شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۹۷
طراحی و تولید پلاستیک حبابدار متفاوت از سایر نایلون ها می باشد و به همین دلیل قصد داریم به صورت تخصصی به برخی از ویژگی های قابل توجه این نوع نایلون بسته بندی بپردازیم.

گروه تولیدی دریا پلاستیک یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ تولید و عرضۀ نایلون های صنعتی کسب و کار خود را تأسیس نموده است. توسط این مجموعۀ معتبر، انواع نایلون حبابدار، نایلون عریض، نایلون شیرینگ، فیلم استرچ و غیره تولید و عرضه می شوند.

پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، تا اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی، انواع و کاربرد نایلون های حبابدار بدست آورید.
 
نایلون حبابدار ارزان
ویژگی و مشخصۀ اصلی نایلون حبابدار

مهمترین ویژگی که نایلون های حبابدار دارد، خاصیت ضربه گیری این نوع پلاستیک می باشد. پلاستیک حبابدار به صورت چند لایه ای تولید می شود که لایۀ میانی آن متشکل از حباب های هوا می باشد. تا کنون تجربۀ ترکاندن حباب های ریز برخی از نایلون های حبابدار را در دوران کودکی داشته اید و به عنوان یکی از خاطرات نوستالژی برای عموم مردم محسوب می شود.

نایلون حبابدار ضربه گیر به دلیل داشتن لایه ای از حباب هوا، به میزان قابل توجهی مانع از انتقال فشار ضربات به کالاهای بسته بندی شده می شود. نحوۀ تولید پلاستیک حبابدار بدین صورت است که مواد مذاب رزین پلیمری به واسطۀ دستگاه های مخصوص لایه ای از حباب های هوا تولید می شود. به طور کلی شرکت های تولید کنندۀ این نوع نایلون، با در نظر گرفتن ابعاد کالاهایی که قصد بسته بندی آنها را با این نوع پلاستیک دارند، در سایزهای مختلف تولید می کنند.

نایلون حبابدار با حباب های درشت و نایلون حبابدار با حباب های ریز دو دسته بندی اصلی این نوع پلاستیک محسوب می شوند. به طور کلی از مزایای این نوع پلاستیک می توان جهت بسته بندی اقلام شکستنی و غیره استفاده نمود. البته کاربرد گستردۀ آن را جهت امور بسته بندی ظروف بلور و کریستال، انواع چینی، محصولات روشنایی و نورپردازی، دستگاه هایی با حساسیت بالا، لوازم خانگی و غیره در سطح جهان مشاهده نمود.

به طور کلی جهت بسته بندی اقلام بزرگ نیاز به استفاده از نایلون حبابدار درشت است. این در حالی است که جهت بسته بندی کالاهایی در ابعاد کوچک تر، نایلون حبابدار ریز بیشتر خاصیت ضربه گیری خواهد داشت. نحوۀ بسته بندی وسایل نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری وسایل خواهد داشت و می تواند به میزان قابل چشمگیری از میزان خسارات حمل و نقل وسایل و لوازم جلوگیری کند. در همین راستا خیلی از افراد حین اسباب کشی منزل و تغیر محل سکونت و محل کار جهت حمل ایمن وسایل شکستنی و یا حساس از مزایای رول نایلون حبابدار در ابعاد مختلف استفاده می کنند.
 
نایلون حبابدار ارزان
معرفی انواع نایلون حبابدار

مجموعه های تولیدی پلاستیک حبابدار، همواره در تلاش هستند با استفاده از دستگاه های مدرن و فناوری روز دنیا نایلون هایی با دوام تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار دهند. این مسئله مهم در حوزۀ تولید نایلون های حبابدار ضربه گیر نیز صدق می کند.

نایلون حبابدار دو بعدی، نایلون حبابدار سه بعدی، نایلون حبابدار دولایه با حباب درشت و نایلون حبابدار سه لایه با حباب ریز و درشت از جمله انواع پلاستیک حبابدار محسوب می شوند. از مهمترین ویژگی های نایلون حبابدار سه بعدی می توان به سطح مضاعف حالت ضربه گیری آن اشاره نمود. کاربرد گستردۀ این نوع پلاستیک را می توان در هنگام بسته بندی وسایل بزرگ همچون لوازم خانگی و ظروف شکستنی مشاهده نمود.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با فروش نایلون حبابدار وجود دارد، عرضۀ این نوع پلاستیک به صورت رولی و یا کیسه ای صورت می گیرد. از این رو متناسب با مصارفی که صنایع مختلف دارند، می توانند بر اساس نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، مناسب ترین نوع پلاستیک حبابدار را با قیمت مناسب تهیه نمایند. به عنوان مثال نایلون حبابدار کیسه جهت بسته بندی دستگاه های حساس در ابعاد کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود، که می توان به بسته بندی هارد و قطعات الکترونیکی دستگاه های دیجیتالی اشاره نمود. البته جهت بسته بندی برخی از لوازم پزشکی، دندانپزشکی و غیره نیز از نایلون حبابدار کیسه ای استفاده می شود.

در حالت کلی جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل از مزایای رول نایلون حبابدار بهره گرفته می شود. صنایع مختلف متناسب با نوع مصارفی که دارند، می توانند از ویژگی های این نوع نایلون با دوام جهت کاهش هزینۀ خسارات ناشی از حمل اثاثیه جلوگیری نمود. این نوع نایلون به دلیل ویژگی های ساختاری خاصی که از آن برخوردار است، در صنایع مختلف بدون محدودیت مورد استفاده قرار گرفته می شود و به طور کلی صرفۀ اقتصادی برای مصرف کنندگان خواهد داشت.

قیمت نایلون حبابدار به سایز، ضخامت، جنس و مدل آن بستگی دارد. بدین ترتیب شاهد فروش نایلون حبابدار با قیمت های مختلف در سطح بازار می باشیم. از این رو نمی توان به طور دقیق قیمت رول نایلون حبابدار و یا کیسه ای را در سطح بازار مشخص نمود. هنگام خرید پلاستیک حبابدار توصیه می کنیم، توجه ویژه ای نسبت به کیفیت نایلون داشته باشید، تا نسبت به بسته بندی ایمن کالاها مطمئن گردید.

جهت سفارش نایلون حبابدار ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق گروه تولیدی دریا پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ تولید پلاستیک های صنعتی در مدل های رایج فعالیت دارد. همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان با عرضۀ نایلون هایی در ابعاد از پیش تولید شده و یا ابعاد سفارشی می باشند. کارخانجات و کمپانی های تولید کننده با در نظر گرفتن نوع و سایز تجهیزاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، اقدام به تهیۀ نایلون حبابدار رولی و یا کیسه ای به صورت دو بعدی و یا سه بعدی نمایند.

نکتۀ جالب و قابل توجهی که در رابطه با فروش پلاستیک های صنعتی وجود دارد، تنوع بالای این نوع نایلون ها می باشد که متناسب با نوع کالاها و مصارف، امکان تهیۀ سلفون مستحکم و با کیفیت برای عموم مشتریان فراهم می باشد. جهت استفاده نایلون حبابدار رولی می توانید با قیچی رول نایلون را در ابعاد مورد نظر بریده و جهت بسته بندی وسایل استفاده نموده و در انتها با چسب لبه های آن را بر روی یکدیگر بچسبانید. بدین شیوه می توان از پلاستیک های حبابدار جهت بسته بندی کالاهای مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده نمود. نکتۀ مهم که در رابطه با خرید رول نایلون حبابدار وجود دارد، جنبۀ صرفۀ اقتصادی این محصول می باشد چون فرد به میزانی که نیاز دارد، از رول نایلون می برد و استفاده می نماید.
 
نایلون حبابدار ارزان
استفاده از نایلون حبابدار جهت بسته بندی وسایل شکستنی، بهترین گزینه محسوب می شود چون وجود لایه ای از هوا، فشارهای حین حمل و نقل کالاها را از بین می برد. عرضۀ این نوع نایلون را می توان در مراکز توزیع تجهیزات صنعتی و ساختمانی مشاهده نمود. اگر خواستار خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار می باشید، می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت دریا پلاستیک که تولید کنندۀ نایلون حبابدار، نایلون با دوام مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

https://daryapelastic.com/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها