رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از مشارکت اعضای جوانان و داوطلبان و امدادگران هلال احمر این شهرستان در طرح واکسیناسیون عمومی در اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۴۸

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، وهاب نخل بند یزدی با بیان این خبر اظهار داشت : با شتابگیری واکسیناسیون عمومی و ایجاد مراکز تجمیعی ، طی هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علم و هنر یزد ، مرکز واکسیناسیون تجمیعی سالن ورزشی قائم راه اندازی گردید که روزانه بیش از 30 نفر از اعضا جوانان هلال احمر ، پرستاران ، پزشکان داوطلب و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در آن مرکز مشغول خدمت رسانی به عموم شهروندان می باشند.

وی افزود : از شروع طرح تا کنون بیش از ۱۵ هزار نفر در این مرکز واکسینه شده و همچنان در دو شیفت صبح و عصر نیروهای جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشند.

نخل بند یزدی ضمن تشکر از همکاری مسئولین و عوامل مرکز بهداشت شهرستان ، دانشگاه علم و هنر یزد و نیروی انتظامی گفت : بدون شک همکاری دستگاه های مسئول و مراکز دانشگاهی شهرستان در تسریع روند واکسیناسیون و همچنین ایجاد آرامش خاطر شهروندان  تاثیرگذار می باشد که خوشبختانه این مهم در مجموعه در حال فعالیت شکل گرفته و خدمت رسانی به شکل مطلوب ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اعضا جوانان ، داوطلب و امدادگران جمعیت هلال احمر بزرگترین سرمایه این سازمان مردم نهاد می باشند که در مواقع حساس به عنوان بازوان توانمند هلال احمر وارد صحنه شده و در ارائه خدمات بشردوستانه و داوطلبانه یاری گر هلال احمر هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها