فراخوان ثبت‌نام در فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1400

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی خبر داد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۵۶


 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، محمد عباسی گفت: طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه " tpo.ir/proexp1400 " درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان " صادرکننده برگزیده استانی در سال 1400" در سالروز ملی صادرات هستیم.


وی عنوان کرد: سامانه tpo.ir/proexp1400 تا پایان روز 28 مهرماه 1400 آماده ثبت نام الکترونیکی از مشارکت کنندگان می باشد. 


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان اظهار داشت: واحدهای حقیقی و حقوقی که طی 5 سال گذشته بطور متوالی بعنوان صادر کننده نمونه از سوی استان معرفی شده اند، در صورت مشارکت در فرآیند مذکور واجد شرایط لازم، در سالجاری بعنوان صادرکننده ممتاز مورد تجلیل قرار می گیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها