دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان‌شرقی با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به تعیین شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: این شعارها نباید در سربرگ‌های ادارات برای موارد تبلیغی استفاده شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۱۱

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، بابک محبوب علیلو در جمع خانواده‌های شهدای شهرستان تبریز، افزود: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است که شعارهای سال را حول مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال انتخاب و معرفی می‌ کنند، اما برخی از مسوولان به نصب چند بنر در مقابل ادارات و سازمان ها اکتفا می‌کنند و این فرمایش فقط زینت بخش سربرگ‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رهنمودها و فرمایشات مقام رهبری در تمام مسایل باید نصب العین مردم و مسوولان باشد، اظهار کرد: اگر امروز در عرصه‌های بین المللی حرفی برای گفتن داریم و حرف خود را به کرسی می‌نشانیم به مدد رهبری حکیمانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری و جان فشانی شهدای گرانقدر است.

محبوب علیلو از خانواده‌های شهدا به عنوان پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی کشور یاد کرد و با بیان اینکه همه مدیون این عزیزان هستیم، یادآور شد: تکریم و احترام به خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف مهم و اولیه تک تک افراد جامعه است و در این میان رسالت مسوولان بسیار سنگین تر می باشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا پایبند ارزش‌های واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در تمامی عرصه‌ها این وفاداری خود را نشان داده اند، گفت: این خانواده ها حتی در موضوع آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

  مدیرکل زندان‌ های آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از مساعدت های خیرین برای ازادسازی زندانیان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۴۷ نفر با کمک خیران استان و بخشی هم با همکاری و همراهی خانواده‌های شهدا از زندان آزاد شده اند.

جوادی تعداد زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی را در حال حاضر ۴۱۴ نفر اعلام و اضافه کرد: برای آزاد سازی این تعداد از زندانیان نیازمند ۲۲۰ میلیارد تومان وجه نقد هستیم.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۷۶۶ خانواه متوفی در استان بخشی از هزینه ضیافت و احسان خود را صرف آزادی زندانیان کرده اند، اعلام کرد: از این تعداد ۳۵ نفر را خاناده های معظم شهدای استان تشکسل می دهند.
اسماعیل تقی پور اظهار کرد: هر خیّری که برای آزاد سازی یک زندانی ۱۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کند، بقیه مبلغ بدهی را ستاد دیه پرداخت خواهد کرد، تا نیت خیران برای آزاد سازی زندانی مدنظر عملی شود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها