استاندار در شورای آموزش و پرورش استان :

مشکل اینترنت مناطق محروم و عشایری باید سریعا برطرف گردد

برگزاری شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در منطقه مشایخ از توابع شهرستان کیار با تاکید بر حل مشکل اینرنت مناطق عشایری و محروم استان.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۵۶

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار استان  در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در منطقه مشایخ از توابع شهرستان کیار با تاکید بر حل مشکل اینترنت این منطقه، اظهار کرد: باید برای افزایش پهنای باند اینترنت در این منطقه اقدامات اساسی صورت بگیرد، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در استان است و نباید به بهانه‌های مختلف از جمله صدور مجوز و .... در انجام این کار تعلل کند.

دسترسی به اینترنت پرسرعت حق طبیعی مردم  مناطق عشایری و محروم استان است

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در اسرع وقت جلسه‌ای برای رفع مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی از جمله اینترنت در منطقه مشایخ برگزار شود، دسترسی به اینترنت پرسرعت حق طبیعی مردم در این منطقه است و باید برای این منظور یک پیمانکار قوی انتخاب شود.

اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حفاری و عبور فیبر نوری باید اقدام عاجل داشته باشد

وی افزود: برای حفاری و عبور فیبر نوری باید اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه حفاری را در اراضی که مقرر شده فیبر نوری از آنجا عبور داده شود، پرداخت کند، همچنین باید شرایطی فراهم شود تا در زمان بارندگی و برف‌روبی در حریم راه مشکلی برای فیبر نوری ایجاد نشود.

با تخصیص اعتبارات اندک نمی‌توان ظرف یک مدت کوتاه مدارس تخریبی را ایمن کرد

عباسی در خصوص تعیین تکلیف مدارس تخریبی در چهارمحال و بختیاری، گفت: با تخصیص اعتبارات اندک نمی‌توان ظرف یک مدت کوتاه مدارس تخریبی را ایمن کرد، باتوجه به افزایش قیمت‌ها باید اعتبار قابل توجهی به این مسئله اختصاص پیدا کند، برای تخصیص اعتبار نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش ارسال شود تا بتوان ظرف مدت معین مدارس تخریبی را تعیین تکلیف و بازسازی کرد.

آلودگی کارخانه خمیرمایه ناغان باعث به مخاطره افتادن سلامت دانش آموزان می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به آلودگی کارخانه خمیرمایه ناغان، بیان کرد: پساب این کارخانه وارد رودخانه می‌شود و سلامت دانش‌آموزانی که در مدارس حاشیه این رودخانه قرار دارند، به خطر می‌افتد باید تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده شود، همچنین بحث تعمیر و احداث سرویس بهداشتی در مدارس مدنظر باشد.

دستگاه‌های خدماتی حق قطع انشعاب مدارس به بهانه بدهی را بدون هماهنگی ندارند

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان اجازه قطع انشعاب مدارس به بهانه بدهی را بدون هماهنگی ندارند، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، خلاف مصوبه شورای تامین استان است و با شرکت مربوطه برخورد لازم صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها