جانشین فرمانده انتظامی تهران از دستگیری سارقان مسلح متواری بزرگراه همت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: ۱۸ شهریور ماه گروهی از سارقان مسلح حین سرقت مسلحانه در حوزه باغ فیض تهران با ماموران درگیر شدند که قبل از انجام سرقت یکی از سارقان و یکی از ماموران مجروح شدند.

وی با بیان اینکه افراد در زمان فرار ۵ قبضه سلاح را در محل بر جای گذاشتند، گفت: متهمان پس از فرار وارد بزرگراه همت شدند و از خودروی عبوری ۲۰۷ که متعلق به یکی از شهروندان بود زورگیری کردند و با همین خودرو متواری شدند.

سردار هداوند با بیان اینکه متهمان پس از ۱۲ روز از انجام سرقت توسط پرسنل اگاهی پلیس پایتخت شناسایی و در عملیاتی شبانه دستگیر شدند، تصریح کرد: در زمان دستگیری متهمان ۳ قبضه سلاح و مهمات جنگی و اموال مسروقه متعلق به شهروندان از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه متعدد سرقت مسلحانه در شهرستان‌های اطراف پایتخت هستند، گفت: یکی از متهمان پرونده متواری و تحت تعقیب است و در مجموع ۳ نفر از متهمان پرونده دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مجروحیت یکی از بانوان که در محل وقوع سرقت عابر بود و در حال عبور از محل انجام سرقت بود، گفت: وی از ناحیه پا مصدوم شده و در یکی از مراکز درمانی تحت نظر پزشکان است.

سردار هداوند با بیان اینکه امیدواریم حکم این افراد توسط دستگاه قضایی در خور جرایمی که انجام دادند، صادر شود، تاکید کرد: با تمام توان و با هماهنگی دستگاه قضایی در حال برقراری امنیت پایتخت هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها