امروز ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مدیران مناطق هشت گانه، رؤسای سازمان ها، مدیران ستادی و پرسنل شهرداری کرمانشاه با حضور در مزار شهدای گمنام پارک کوهستان، با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۱۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه, در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، مدیران و پرسنل شهرداری کرمانشاه، با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام کماسی رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تنها پس از ٢٠ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب به قصد نابودی انقلاب اسلامی جنگی ظالمانه را علیه مردم ایران اسلامی آغاز کردند.

وی افزود: اما حضور رزمندگان اسلام با رهبری امام راحل مانع از رسیدن آنان به اهداف شومشان شد.

کماسی تصریح کرد: اما در طول دوران دفاع مقدس به ما آموخت که باید مقابل دشمنان اسلام ایستاد و همین ایستادگی اکنون به خودباوری رسیده است.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه بیان کرد: ما از امام خمینی آموخته ایم که باید با ظلم مبارزه کرد و این تفکر فقط مختص دوران دفاع مقدس نبود چراکه این تفکر در زمان جنگ با داعش و حضور رزمندگان اسلام در مقابله با ظلم نمایان شد.

وی در پایان گفت: ایران اسلامی مدیون خون تک تک شهدا و رزمندگان است و ما مسؤلین وظیفه داریم که ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در پایان این مراسم، پرسنل شهرداری با اهدای گل و نثار فاتحه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها