از ۳میلیون دانش‌آموزی که سال تحصیلی گذشته به گوشی و تبلت دسترسی نداشتند فقط نیاز ۳۳۰ هزار دانش‌آموز رفع شده است

محرومیت هوشمند ۲.۷ میلیون دانش‌آموز

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش خبر اداد

تکمیل ۹۳ درصد ثبت‌ نام دانش آموزان / انجام ۶۰ درصد کلاس بندی ها تاکنون

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ۹۳ درصد کل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا تکمیل و کلاس بندی نیز از دو هفته قبل آغاز و ۶۰ درصد کلاس ها تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۵۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، محمود حبیبی در نشستی پیرامون قابلیت ها، چالش ها و مسائل شبکه آموزشی شاد در پاسخ به پرسشی درباره محدودیت نصب شاد در همه گوشی‌های تلفن همراه گفت: نصب شاد روی همه دستگاه‌های دارای نسخه اندروید ۴ به بالا امکان پذیر است.

وی درباره مشکلات سامانه سیدا گفت: از سال گذشته پروژه بزرگ یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی آموزش و پرورش عملیاتی شد. در آموزش و پرورش انواع و اقسام نظام های آموزشی داریم که هم باید اطلاعات قدیمی حفظ شود و هم فرایندها در این سیستم ها نگه داری شود.

حبیبی افزود: بنابراین به لحاظ حجم فرایندهای طراحی شده، یکی از بزرگترین پروژه های کشور برای یکپارچه سازی سامانه ها کلید خورد و طی یک سال گذشته بسیاری فرایندها یکپارچه شده و برخی روندها و فرایندها بازسازی و تکالیفی اضافه شد که ثبت نام الکترونیکی مدارس از این جمله بود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کار نیازمند تیم فنی و اطلاع رسانی و آگاهی دهی به خانواده ها بود، گفت: با این حال مطلع بودیم که در سال اول اجرا با مشکلاتی روبه رو خواهیم بود اما اکنون در مسیری هستیم که ۹۳ درصد کل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا تکمیل و کلاس بندی نیز از دو هفته قبل آغاز و ۶۰ درصد کلاس ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: صدور ابلاغ معلمان نیز در حال پیگیری است و درصد قابل قبولی انجام شده است. خوشبختانه کار تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها