معاون وزیر صمت در برنامه گفتگوی ویژه سیمای مازندران

تخصيص اعتبار 2000 ميليارد ريالي به تقويت شهركها و نواحي صنعتي مازندران

وزیر صمت در جلسه ویدئوکنفرانسی با استان‌ها در خصوص صنعت سیمان:

قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد

فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان‌ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت سیمان به صورت ویژه پای کار بیایند.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۸۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در جلسه ویدئوکنفرانسی با رؤسای سازمان‌های صمت و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استانی با موضوع بررسی مسائل مرتبط با صنعت سیمان، گفت: تمامی فعالان صنعت سیمان مکلف به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و ثبت اطلاعات خرید و فروش در سامانه افق هستند.

عرضه سیمان در بورس بصورت مداوم رصد و پایش خواهد شد

وی با بیان اینکه موضوع سیمان در قالب یک برنامه سه ماهه بصورت مداوم رصد و پایش خواهد شد، اضافه کرد: قیمت سیمان در بورس با اجرای این برنامه متعادل شد و قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: قیمت سیمان به صورت پاکتی به زیر ۲۵ هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم حدود ۱۸ هزار تومان ارزان‌تر شد.

استان‌ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت سیمان به صورت ویژه پای کار بیایند

فاطمی امین با بیان اینکه به صورت کلان برای تعدیل قیمت سیمان به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم، تصریح کرد: استان‌ها باید بیشتر از این پای کار بیایند و کار به صورت ویژه مورد توجه واقع گردد.

وی با بیان اینکه عرضه سیمان در بورس تجربه خوبی بوده است، گفت: کار‌ها باید با جدیت هر چه بیشتر دنبال شود و انتظار دارم تمامی پروژه‌ها از جمله ۱۹ پروژه نظام توزیع و پوشش کالا در سامانه با قدرت ادامه یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها