دو مرد که با دریافت یک میلیون تومان برای آدمکشی اجیر شده و سرایداری را کشته بودند در محله نظام آباد، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۳۸۱۴۱

به گزارش خبرنگار  حوادث جام جم آن لاین ،دهم مرداد امسال جسد سرایداری در خانه ویلایی در شمال تهران در حالی کشف شد که با ضربه های سخت به سرش فوت کرده بود.  معلوم شداو علاوه برسرایداری در کارگاهی هم کار می کرده است. سرانجام  هفته گذشته پلیس به یکی از همکاران وی مظنون شد و او را بازداشت کردند. متهم مدعی شد چون مقتول پیش کارفرما بدگویی او را کرده  تا او اعتبارش را از دست دهد دو مرد را برای تنبیه وی اجیر کرده و  آنهایک میلیون تومان گرفته اند اما او را به جای تنبیه  کشته اند. 

دو اجیر شده فراری بودند تا اینکه دو روز پیش در محله نظام آباد شناسایی و بازداشت شدند. فرید یکی از متهمان در جریان تحقیقات قضایی- پلیسی گفت :مدتی بیکار بودم تا اینکه از طریق دوستم با مردی آشنا شدم که می گفت همکارش به او حسادت دارد ، وی راپیش کارفرمایش تخریب کرده و آرامش را از او گرفته است. خواست طوری او را تنبیه  کنیم که نتواند سر کار بازگردد.بعد گفت او مزاحم همسرش شده و ماجرا ناموسی است. آن شب خانه مرد سرایدار رفتیم .با چوبدستی به شدت کتکش زدیم که فوت شد. او یک میلیون تومان به ما دادو پنهان شدیم. درادامه  همدست متهم نیز گفته های او را تائید کرد .

رحیم دشتبان ، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران در این باره به جام جم آنلاین گفت : متهمان در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها