کارشناس حوزه موسیقی در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران گفت: برخی هنرمندان خارج از کشور دشمنی آشکاری با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، به نظر نمی رسد این قشر راه بازگشتی به کشور داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۰۲

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ایرانیان تنها در یک ماه برای کنسرت‌های ترکیه ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه بلیت کردند.این خبری است که به تازگی در خروجی برخی رسانه ها دیده شده است.

علی ترابی کارشناس حوزه موسیقی در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران در واکنش به این خبر گفت: در آستانه اربعین درج این خبر در خروجی رسانه ها علاوه بر آنکه یک نوع شیطنت رسانه ای قلمداد می شود، به دلیل خروج ارز از کشور اتفاق و رخداد تلخی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول این سال ها نتوانستیم ذائقه مخاطب را در داخل تامین کنیم، افزود: نبود سیاستگذاری درست فرهنگی و عدم شناسایی سلیقه مخاطب باعث بروز چنین رخدادهایی شده است.

کارشناس حوزه موسیقی در برنامه کافه هنر رادیو ایران درباره بلامانع بودن بازگشت هنرمندان به کشور گفت: برخی هنرمندان خارج از کشور دشمنی آشکاری با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، به نظر نمی رسد این قشر راه بازگشتی به کشور داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها