انتقاد عضو شورای شهر رشت از مدیران شهرداری

برخی از مدیران شهرداری بدون حضور در محل کار حقوق می گیرند

علیرضا تاج شهرستانی، عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه با کدام مجوز و بند قانونی، یک مدیر که در شهرداری از سمت خود کنار گذاشته می شود، به خود جرات می دهد بر سر کار حاضر نشود و حقوق مزایا بگیرد، اظهار کرد: بنده دیگر اجازه نخواهم داد که آن افراد به ریش اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و مردم بخندند و در خانه بنشینند و حقوق بگیرند.
کد خبر: ۱۳۳۷۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،تاج شهرستانی افزود: به من اطلاع داده اند که بسیاری از مدیران اسبق، اصلا سر کار نمی آیند و با این حال، حتی ماهیانه بالای ۱۰۰ ساعت اضافه کار هم دریافت می کنند

عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حقوق آن دسته از مدیرانی را که دریافتهای میلیونی از شهرداری دارند ولی درخانه می نشینند باید گرفته و به پاکبانان زحمتکش تخصیص داده شود ، بیان کرد: اینجانب به شهروندان رشتی قول می دهم، در این خصوص با جدیت تمام ورود نمایم و مقابل آنها قاطعانه خواهم ایستاد.

تاج شهرستانی با بیان اینکه رویه اشتباه گذشته نباید تکرار شود، خاطرنشان کرد: کارمندان باید وجدان کاری داشته باشند زیرا همه می دانند که مشکل شهرداری چیست اما هیچ تغییری ایجاد نمی شود.

وی با انتقاد از وضعیت خیابان های شهر رشت گفت: ورودی اصلی شهر رشت از سمت تهران مانند جاده خاکی است که این واقعا مایه تاسف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها