با حضور شورای عالی قضائی استان و معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری

با حضور شورای عالی قضائی و معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۳۷۶۳۸

به گزارش جام جم آنلاین - چهارمحال و بختیاری،آئین تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی با حضور احمدرضا بهرامی سامانی رئیس کل دادگستری، عبدالرضا علیمحمدی دادستان مرکز استان  ،امیرحسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از مقامات و مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات سازمان بازرسی استان برگزار شد.

تقدیر از وضعیت مطلوب اداره کل پزشکی قانونی استان چهار محال

 مهدوی با تقدیر از زحمات کارمندان و پزشکان اداره کل پزشکی قانونی استان وضعیت تجهیزات و امکانات این اداره را در سطح مطلوبی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه وجود آزمایشگاه ها ، دستگاههای مدرن پزشکی و کادر متخصص در اداره کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری به گونه ایست که این نهاد را از استانهای دیگر بی نیاز کرده است. وی افزود: تأکید ما در سازمان پزشکی قانونی کشور جذب و حفظ نیرو است و به این منظور همواره در تلاش برای ارتقاء سطح معیشت و رفاهیات نیروهای خود هستیم.

انتقاد از وضعیت درآمدی پزشکان خصوصی و دولتی

وی تصریح کرد: متأسفانه وضع درآمدی پزشکان در بخش خصوصی تفاوت زیادی با بخش دولتی دارد و همین امر سبب گردیده تا بسیاری از پزشکان، کار در مطب خصوصی را به اشتغال در پزشکی قانونی ترجیح دهند.

تبدیل وضعیت کارکنان قرار دادی به رسمی

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی در خصوص وضعیت کارکنان قراردادی اظهار داشت: با وجود آنکه از ابتدای سال جاری پرداخت حقوق پرسنل قراردادی همانند نیروهای رسمی انجام می شود اما برای تبدیل وضعیت آنها ما نیازمند تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت هستیم که به محض تأمین بودجه و ایجاد شرایط لازم نسبت به تبدیل وضعیت این کارکنان اقدام خواهد شد.

 

مهدوی با تأکید براینکه تأسیس مراکز پزشکی قانونی در شهرستانها همکاری سایر دستگاهها به ویژه دادگستری و اعضای شورای قضایی را می طلبد خاطرنشان کرد: راه اندازی مراکز پزشکی قانونی در شهرستان ها به ویژه نقاطی که جمعیت کمی دارند با دردسرهای زیادی همراه است چراکه بسیاری از پزشکان در این شهرها حاضر به همکاری با پزشکی قانونی نیستند و همین امر موجب می گردد تا عملاً پزشکی قانونی نتواند در آن شهرستان به مردم ارائه خدمت کند و ما شرمنده مردمی باشیم که به دلیل نبود مرکز پزشکی قانونی در شهر خود با طی مسافتهای طولانی و متحمل شدن هزینه ها برای دریافت خدمات به مراکز استانها مراجعه می کنند.

تقدیر از زحمات و خدمات 3 ساله علی سامان پور مدیر کل سابق پزشکی قانونی استان

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و خدمات 3 ساله علی سامان پور تقدیر و تجلیل بعمل آمد و  حمیدرضا نظیفی به عنوان مدیر کل پزشکی قانونی استان معرفی و مشغول به خدمت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها