فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبرداد؛

كشف ۳۸ میلیارد ریال كالاي قاچاق در بندر ریگ

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر کنگان

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانان پايگاه درياباني کنگان در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليد داخلي، حين کنترل شناورها در شهرستان نخل تقي به چهار فروند شناور تجاري حامل کالاي قاچاق مظنون شده و آنان را متوقف کردند.
کد خبر: ۱۳۳۷۳۲۵

 

- سرهنگ یداله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانان پايگاه درياباني کنگان در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليد داخلي، حين کنترل شناورها در شهرستان نخل تقي به چهار فروند شناور تجاري حامل کالاي قاچاق مظنون شده و آنان را متوقف کردند.
- وي افزود: مأموران در بازرسي از شناوران توقيف شده، اقلامي شامل دوربين مداربسته، تلويزيون، لوازم جانبي موبايل، پوشاک، ادکلن، لوازم آرايشي و بهداشتي، باند و اسپيکر، لب تاب، لوازم جانبي موبايل، تجهيزات الکترونيکي کامپيوتر، لوازم خانگي، توستر، اسباب بازي و تجهيزات الکتريکي کامپيوتر، موتور پاکشتي، کيف، قهوه ساز، مانيتور، و ادوات صيادي، لوازم جانبي موبايل و هزاران قلم کالای قاچاق را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلي کشور بارگيري شده بود، کشف کردند.
- فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه تصريح کرد: کارشناسان ارزش تقريبي کالاهاي مکشوفه را ۲۰۰ ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.
 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها