بررسی عملکرد 5 دولت پس از انقلاب در تحقق آرمان عدالت در گفتگو با شهریار زرشناس

دولت‌ ها چگونه عدالت را به حاشیه بردند؟

جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج شنبه درحضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه موضوعاتی از جمله روند واردات واکسن، تسریع در واکسیناسیون و از سرگیری فعالیت ها و همچنین اعمال محدودیت های هوشمند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۷۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله رئیسی در این جلسه با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده برای مقابله و مهار موج پنجم کرونا، از محقق شدن ۴ گام تحولی در مقابله با این بیماری و فراهم شدن بستر لازم برای تحقق گام‌های بعدی خبر داد.

رئیس جمهور تحول در تولید واکسن داخلی را به عنوان اولین گام دانست و گفت: تولید واکسن داخلی از جمله واکسن فخرا، رازی و توسعه خطوط تولید واکسن برکت با تسریع در صدور مجوز‌های قانونی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شتاب گرفته است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به تحول در واردات واکسن به عنوان گام دوم اظهار داشت: واردات واکسن در روز‌های گذشته سرعت قابل توجهی پیدا کرده است و در این زمینه به حدود ۵۰ میلیون دُز واکسن رسیده‌ایم.

دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: تسریع در واکسیناسیون به گونه‌ای که روز گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است، گام تحولی سوم می‌باشد و این واکسیناسیون قابلیت افزایش تا دو میلیون دوز را نیز دارد.

رئیس جمهور اقدامات انجام شده در حوزه غربالگری و اجرای طرح شهید سلیمانی را گام تحولی چهارم دانست و اظهار داشت: در این زمینه سپاه، بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها اقدامات ارزشمندی انجام دادند و این اقدامات همچنان باید تداوم داشته باشد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه با تحقق ۴ گام تحولی، مقدمات لازم برای برداشته شدن گام‌های بعدی فراهم شده است، اظهار داشت: امروز مقدمات لازم برای بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و مدارس به عنوان گام پنجم و نیز کاهش محدودیت برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار‌ها با جایگزینی محدودیت‌های هوشمند به عنوان گام ششم مهیا شده است که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها