اعلام زمان و شبکه پخش فیلم‌های سینمایی آخر هفته سیما

«نفس» تلویزیون تازه می‌شود

باز هم به روزهای پایانی هفته رسیدیم و طبق قرار هر هفته، تلویزیون برای همراهان وفادار خود پخش فیلم‌های سینمایی بسیاری را در نظر گرفته است تا در کنار خانواده از تماشای این فیلم‌ها لذت ببرند و اوقات خوشی را برایشان رقم بزند.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۱۴
از فیلم‌های خاطره انگیز دهه‌های گذشته گرفته تا فیلم‌های روز جهان. فیلم‌هایی که تماشای چند باره آنها نیز می‌تواند جالب و خاطره انگیز باشد اما برای این‌که بدانید چه فیلمی، چه ساعتی و از چه شبکه‌ای پخش خواهد شد، می‌توانید خواننده مطلب پیش رو باشید.
«نفس» تلویزیون تازه می‌شود
دفاع برای آزادی
فیلم «خیزش‌ شاهین» به کارگردانی ریچ رونات و یاروسلاو وویتسهک، امروز ۱۸ شهریور، ساعت ۲۳ و ۱۵دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: رابرت پاتریک، تامی فلاناگان و آلیسون دودی
قصه: قلمرو پادشاهی مغول‌ها با گسترشی بی‌سابقه به شرق اروپا رسیده و مردم در بسیاری از مناطق محاصره شده‌اند. در همین زمان، اهالی یک روستا تصمیم به دفاع از خود و نبرد برای آزادی می‌گیرند و... .

ناپدید شدن مینا
فیلم «تصویر گمشده» به کارگردانی امیر شهاب رضویان، فردا ۱۹ شهریور، ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
بازیگران: سیامک احصایی، سیامک صفری، هدی ناصح و رابعه مدنی.
قصه: مهندس هاتف پس از ۳۰ سال به علت مرگ پدر به ایران برگشته است. در آخرین صحبت‌ها، پدر به هاتف اخباری می‌گوید که  او باید برای خانواده نزد زنی به نام مینا پایدار، حلالیت بطلبد. هاتف پس از مرگ پدر به مکان‌های مختلفی که حدس می‌زند مینا در آن باشد، سر می‌زند اما او را نمی‌یابد. او در پی این جست‌ و جوها در می‌یابد مینا در زمان مبارزه علیه رژیم شاه ناپدید شده است. درنهایت و پس از جست‌ و جوهای فراوان هاتف، مشخص می‌شود مینا که در روز ۷ مهر ۱۳۵۷ با هاتف قرار داشته، هنگام حمله نیروهای امنیتی به تظاهرکنندگان علیه رژیم پهلوی به ضرب گلوله کشته شده است و... .

تست بازیگری
فیلم «رویای سینما» به کارگردانی علی شاه حاتمی و حمید شاه حاتمی، فردا ۱۹ شهریور ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: نیلوفر محمودی، علیرضا استادی، علی شادمان و کاظم بلوچی.
قصه: یک گروه فیلمسازی برای انتخاب نقش اصلی یک فیلم سینمایی مشترک بین ایران و کانادا به دنبال بازیگری نوجوان می‌گردد. از میان نوجوانان مشتاق، تست بازیگری گرفته می‌شود و در نهایت کارگردان از میان آنها کاظم و فرهاد را انتخاب می‌کند اما فقط یکی از آنها می‌تواند به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شود. رقابت کاظم و فرهاد برای به دست آوردن نقش شکل می‌گیرد و...

نفوذی
فیلم «آنچه گذشت» به کارگردانی سجاد امیر یزدانی، شنبه۲۰ شهریور ،ساعت ۱۵دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: محمود پاک نیت، بهرام ابراهیمی، هادی دیباجی و طاهره علوی.
قصه: محمود غلامی،مردی عائله‌مند است که روزگار خود را به کار بنایی می‌گذراند. بر اثر پیشامدی، نادانسته وارد فعالیت انقلابی شده و توسط ساواک دستگیر می‌شود. مأمور ساواک که متوجه سادگی و زودباوری محمود شده تصمیم می‌گیرد از او به‌عنوان عنصری نفوذی برای تخریب گروهی انقلابی و دستگیری چند نفر از کسبه و روحانیونی که در فعالیت‌های انقلابی شرکت دارند، استفاده کند اما... .

هواپیما ربایی
فیلم «پرواز پنجم ژوئن» به کارگردانی علیرضا سمیع‌آذر، جمعه ۱۹ شهریورماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: علی‌محمد جعفری، ناصر آقایی، آتیلا پسیانی و محسن زهتاب
قصه: چهار هواپیماربا، سه مرد و یک زن، روز پنجم ژوئن، یک هواپیمای ایرانی را می‌ربایند. فرمانده آنها شخصی است به نام فریبرز اتابکی که در میانه ماجرا وارد معرکه می‌شود. دو تن از مسافران، که بعدا معلوم می‌شود یکی از آنها افسر است، هواپیمارباها را خلع‌سلاح می‌کنند و در برابر حیرت مسافران هواپیما را به همان مقصدی که هواپیماربایان می‌بردند هدایت می‌کنند. طراحان اولیه ربودن هواپیما، در مقصد، با برگزاری مصاحبه‌ای مطبوعاتی وانمود می‌کنند همه مسافران قصد پناهندگی دارند و از افسر می‌خواهند نظراتش را در اختیار خبرنگاران بگذارد اما او اعلام می‌کند که هواپیما را با این هدف به آنجا آورده است تا معلوم شود مسافران علاقه‌ای به پناهندگی سیاسی و اجتماعی ندارند. در نتیجه اقدام افسر مزبور، پس از بازگشت به ایران و ... .

غرامت جنگی
فیلم «استرداد» به کارگردانی علی غفاری، امروز  ۱۸ شهریور  ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، بهنام تشکر، شیرین یزدان بخش و صالح میرزا آقایی.
قصه: فرامرز تکین سرهنگ مورد اطمینان رژیم پهلوی، مأمور دولت ایران برای گرفتن غرامت جنگ جهانی دوم از شوروی می‌شود. تکین به همراه هیات همراه غرامت را به صورت شمش‌های طلا از دولت شوروی دریافت می‌کند و... .

تحقیقات علمی
فیلم «آتش آسمان» به کارگردانی سیمون وست، جمعه ۱۹شهریور ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بازیگران: هانا کوینلیوان، جیسون آیزکس، لسلی ما و شان دو
قصه: جزیره تیانهوا، جزیره‌ای زیبا در چین است که هرچند سال یک‌بار آتشفشان‌های هولناک و بسیار خطرناکی دارد. پروفسور لی، همسر و دخترش شیامونگ برای انجام تحقیقات علمی در مورد این موضوع به جزیره رفته‌اند. اما به یکباره آتشفشان می‌شود و همسر لی می‌میرد. لی و دخترش موفق می‌شوند فرار کنند. سال‌ها می‌گذرد. شیامونگ بزرگ شده است و او راهی را انتخاب کرده است که مادرش همیشه آرزو داشت و...

قلب مکانیکی
فیلم «فولاد خونین» به کارگردانی لئو ژانگ، امشب ۱۸ شهریور ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بازیگران: جکی چان و شو لو
قصه: سال‌ها پیش دختر کوچک مأمور ویژه پلیس لین دونگ به‌دلیل نارسایی قلبی در حال مرگ است که یک دانشمند در لحظه آخر تصمیم می‌گیرد قلب مکانیکی و خون مهندسی شده‌ای که اختراع کرده را در بدن دختر قرار دهد. دختر کوچک نجات پیدا می‌کند اما او حافظه‌اش را از دست می‌دهد و مأمور لین تصمیم می‌گیرد بدون این‌که به او بگوید فقط دورادور مراقبش باشد. سال‌ها بعد یک گانگستر قدرتمند و در حال مرگ با افراد خود به‌دنبال دختر است تا بتواند با قلب مکانیکی و خون مصنوعی داخل بدن دختر خود را نجات دهد و... .

ارتباط با مافیا
فیلم «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، جمعه ۱۹ شهریور ساعت ۲۰و ۳۰  دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
بازیگران: رابرت دونیرو، جو پشی و آل پاچینو
قصه: در دهه ۱۹۵۰ میلادی، راننده کامیونی به نام فرانک شیرن با راسل بوفالینو، از رؤسای مافیا ارتباط می‌گیرد. شیران همزمان با بالا رفتن رتبه خود و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی برتر، شروع به کار برای جیمی هوفا می‌کند. هوفا از رهبران اتحادیه کارگران در آمریکا بود که با مافیا و جرایم سازمان یافته ارتباط داشت. این فیلم داستان زندگی شیرن را دنبال می‌کند  و...

بهار در بمباران
فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، جمعه ۱۹ شهریور ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.
بازیگران: مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، شبنم مقدمی و جمشید هاشم‌پور
قصه: بهار دختربچه‌ای است که همراه پدر، دو برادر، یک خواهر و همسر پدربزرگش در منطقه‌ای حاشیه‌ای و سال‌های دهه آخر دهه ۵۰ و اول دهه ۶۰ زندگی می‌کند. بهار درسخوان، خیالاتی و خوش‌ سر و زبان است و داستان ساده و شیرینی از زندگی خود را تعریف می‌کند و با این داستان‌ها تاریخ عامه مردم روایت می‌شود. بهار در سال‌های جنگ، روزی که در خانه تنهاست در بمباران کشته می‌شود و تمام تخیلات و دنیای زیبایش به پایان می‌رسد.

بازی یک نابغه
فیلم جدید «مردان جدی» به کارگردانی سادیر میشرا، جمعه ۱۹ شهریور ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
بازیگران: نواز الدین صدیقی، شویتا باسو پراساد، ایندیرا تیواری و جیتندرا کومار
قصه: یان مانی یک مرد فقیر است که نمی‌تواند در زندگی هیچ پیشرفتی داشته باشد او اوضاع مالی خوبی ندارد و در کارش هم که دستیاری یک دانشمند است هیچ موفقیتی ندارد تا این‌که او بعد از رفتن پسرش به مدرسه تصمیم می‌گیرد که او را به شخصیت موفق تبدیل کند. پسرش کم‌شنوایی دارد و از سمعک استفاده می‌کند و ایان با گوشی به او چیزهایی را می‌گوید که در مجامع و سخنرانی‌ها بازگو کند. او پسرش را یک نابغه جا می‌زند و می‌خواهد به این طریق او موفق‌تر از خودش باشد و...

سرقت پول
فیلم «مجردها» به کارگردانی اصغر هاشمی، امشب ۱۸ شهریورماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و مجید صالحی
قصه: «مجردها» داستان سه جوان به نام‌های منوچهر، شاهکار و امیرحسین است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس بروند اما با دزدیده شدن پول‌هایشان، زندگی آنها تغییر می‌کند و ...

گوشی دردسرساز
فیلم تلویزیونی «گوشی قرمز» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی، امروز ۱۸ شهریور ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: علیرضا خمسه، بهاره رهنما و امیرحسین صدیق
قصه: به‌ طور اتفاقی، گوشی‌های موبایل سه نفر به علت تشابه ظاهری، در فرودگاه با هم عوض می‌شود. یکی از آنها مازیار فرهادی ۴۰ ساله، داور درجه یک فوتبال است. دیگری خانم یلدا کمالی ۳۳ ساله، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و نفر آخر غلام سربندی، ۵۰ ساله صاحب یک گاوداری بزرگ است. در حالی که هر کدام از آنها به شهری از ایران سفر کرده‌اند و درگیر کار خود هستند، از دست دادن گوشی‌هایشان برای آنها دردسرساز می‌شود و آنها ناخواسته از مشکلات کاری و شخصی زندگی یکدیگر باخبر می‌شوند و سعی در حل کردن آن دارند و ... .

جزیره شیطان
فیلم «پاپیون» به کارگردانی فرانکلین جی. شافنر، جمعه ۱۹ شهریورماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: استیو مک‌کوئین و داستین هافمن
قصه: آنری شاریر با نام مستعار پاپیون فردی است که به اتهام قتل در دادگاهی در فرانسه محاکمه شده و برای گذراندن دوران محکومیت باید به جزیره شیطان در شمال‌شرقی آمریکای جنوبی برود ولی خود او منکر هرگونه دخالت در قتل است و مدعی است که برای او پاپوش درست کرده‌اند ... .

آتش‌ نشان
فیلم «ضد حریق» به کارگردانی الکس کندریچ، جمعه ۱۹شهریورماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: کرک کامروک، آرین بتیا و کن بیول
قصه: درباره کیلب و کاترین زن و شوهری است که سال‌هاست با یکدیگر اختلاف دارند اما این اختلاف اخیرا بالا گرفته است. کیلب یک آتش‌نشان است و کار سختی بر عهده دارد. او هر وقت که به خانه می‌آید انتظار دارد که کاترین همه کارها را انجام داده باشد. او بیشتر وقت خود را در منزل، پای کامپیوتر تلف می‌کند. در طرف مقابل کاترین نیز به عنوان منشی در یک بیمارستان کار می‌کند و می‌بیند که کیلب نه‌تنها همه کارها را بر عهده او می‌گذارد بلکه هیچ گونه همکاری‌ای نیز با او نمی‌کند؛ همسرش را در نمی‌یابد، به کارهای سنگین او توجهی نمی‌کند و ... .
 
زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها