تجهیز بیمارستان ابن سینای نورآباد به پیشرفته ترین دستگاه MRI

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه MRI شرکت زیمِنس آلمان (SIEMENS) یکی از پیشرفته ترین دستگاه های MRI جهان در آستانه تحویل به بیمارستان ابن سینای دلفان قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۳۶۰۰۲
تجهیز بیمارستان ابن سینای نورآباد به پیشرفته ترین دستگاه MRIبه گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: یحیی ابراهیمی افزود: دستگاه‌ MRI شهرستان نورآباد که محصول شرکت زیمِنس آلمان (SIEMENS) می باشد ، یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های MRI جهان می باشد که هم اکنون از بنادر مرزی کشور بارگیری شده و در حال ارسال به سمت بیمارستان ابن سینای دلفان می باشد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مکان تعبیه ، نصب و جانمایی این دستگاه می بایستی مورد تأیید و زیرنظر این شرکت آلمانی باشد ، نقشه محل نصب و جانمایی این دستگاه از طرف شرکت زیمِنس آلمان برای بیمارستان نورآباد ارسال شده و بر اساس همین نقشه ، مکان تعبیه و جانمایی دستگاه MRI نورآباد ساخته شده است.
 
نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با نصب دستگاه MRI در بیمارستان ابن سینای دلفان، از مراجعات بیماران این شهرستان به استان های همجوار و همچنین مرکز استان جهت تشخیص بیماری مختلف کاسته خواهد.
 
ابراهیمی افزود: امیدواریم که بتوانیم علاوه بر نصب و تجهیز تجهیزات پیشرفته پزشکی در این شهرستان ، شمار پزشکان متخصص و فوقتخص ص در بیمارستان دلفان را افزایش دهیم تا به یاری خدا مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان مرتفع شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها