روزانه حدود ۷۰ قطار مسافربری در مسیر مشهد تردد دارد

مسوول روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان گفت: روزانه حدود ۷۰ رام قطار مسافربری از سراسر کشور به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد تردد دارند.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۳۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، جواد معراجی فر افزود: برنامه سفر قطارهای مسافربری مسیر ریلی مشهد طی شهریور ماه همانند مرداد ماه، بدون تغییر در حال انجام است.

وی در خصوص نحوه تغییر در برنامه سفرهای ریلی به مشهد اظهار کرد: برنامه ریزی برای حرکت قطارها از نظر تعداد و ظرفیت در تهران و ستاد مرکزی انجام می شود و نواحی از جمله راه آهن خراسان هیچ دخل و تصرفی در برنامه ریزی حرکت قطارهای مسافربری ندارند.

مسوول روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان، برنامه ریزی تهران برای حرکت قطارها را هماهنگ با ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: البته باید متذکر شد که برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا و اعمال فاصله گذاری اجتماعی بلیت، همچون ماه های قبل به شکل ۵۰ درصد و برای نیمی از ظرفیت قطارها فروخته می شود.

با اوج گیری موج پنجم شیوع کرونا در خراسان رضوی طی مرداد ماه، مسوولان استان از جمله محمد صادق معتمدیان، استاندار خواستار کاهش قطارهای مسافربری ورودی به مشهد شده بود.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و مطابق اعلام قبلی مسوولان راه آهن خراسان روزانه حدود ۷۰ رام قطار مسافربری در مسیر ریلی منتهی به مشهد به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کنند.

شهرستان مشهد بیش از ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از سه میلیون نفر از این تعداد در کلانشهر مشهد و مناطق حاشیه نشین آن سکونت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها