دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان زندان های کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ شهرام کرمی بااشاره به اولویت دستگاه قضایی برای حفظ سلامت زندانیان، اظهارکرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون پروتکل های بهداشتی با شدت تمام در زندان های کرمانشاه اجرایی می شود.

وی افزود: در این مدت تعداد زیادی از زندانیان که دارای جرائم غیرعمد و خفیف بودند را به مرخصی فرستادیم تا با خلوت‌تر شدن فضای زندان ها، فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی بهتر رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در زندان های کرمانشاه بگونه ای بوده که از ابتدای این بیماری تاکنون حتی یک مورد ابتلاء به کرونا یا فوتی ناشی از این بیماری را نداشته ایم.

وی یادآورشد: تنها تعدادی مبتلا به این بیماری در زندان های کرمانشاه شناسایی شد که آن هم مربوط به افرادی بود که به تازگی وارد زندان شده بودند.

کرمی اعلام کرد: به  منظور جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به زندان های استان، برای زندانیان تازه وارد قرنطینه اعمال می شود.

وی در ادامه بااشاره به اجرای واکسیناسیون زندانیان علیه کرونا در کرمانشاه، افزود: خوشخبتانه تاکنون بیش از ۸۵ درصد زندانیان علیه کرونا واکسینه شده اند و و اکسیناسیون مابقی افراد نیز در دستور کار قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها