روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان

تشکیل قرارگاه زیستی شهید باکری در منطقه ی هشت توانست ده ها ایستگاه سلامت را مجددا فعال نموده و ایستگاه های صلواتی محرم را به مراکز خدمات سلامت و آگاهی بخشی از بیماری کرونا تبدیل سازد.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۱۸

به گزارش جام جم انلاین تهران، با اعلام بسیج عمومی مردم در مبارزه با کرونا از سوی مقام معظم رهبری، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در پیامی از واحدهای مقاومت بسیج خواست تا با حضور فراگیر و استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به مبارزه با کرونا به میدان بیایند. مبارزه ای که فقط در عرصه ی سلامت محصور نمی ماند و قرار است ابعادی چون «افزایش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی»، « حمایت از آسیب دیدگان بحران اقتصادی کرونا»، « حمایت و کمک به بیماران کرونایی» و «استقرار خدمات سلامت بسیج به شهروندان اعم از کمک به واکسیناسیون و خدمات مشابه» را در بر گیرد.
 
تشکیل بیش از 15 ایستگاه سلامت در منطقه ی هشت/ آمادگی کامل بسیجیان برای مبارزه با کرونا
 
با اعلام فراخوان فرماندهی سپاه، رزمایش مبارزه با کرونا در سطح شهر تهران آغاز شد. در این بین ده ها استگاه های موقت و دائم سلامت در نقاط مختلف شهر به ویژه منطقه ی هشت شهرداری تهران راه اندازی گردید. 
 
تشکیل بیش از 15 ایستگاه سلامت در منطقه ی هشت/ آمادگی کامل بسیجیان برای مبارزه با کرونا
 
بررسی میدانی خبرنگار جام جم آنلاین نشان می دهد قرارگاه پدافند زیستی شهید باکری یکی از چند قرارگاه زیستی منطقه ی هشت است که با همکاری بسیج و معتمدین محله تشکیل و راه اندازی گردید. این قرارگاه ضمن اجرای رزمایش همدلی و حمایت از اقشار آسیب دیده، برپایی بیش از 15  ایستگاه های سلامت را در مراکز محلات منطقه ی هشت دستور کار خود قرار داد و توانست نسبت به خدمت دهی اجتماعی پیرامون موضوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی کارهای موثری انجام دهد. گشت های نظارتی برای کنترل اجرای پروتکل ها، تذکر و ترغیب اجتماعی برای استفاده از ماسک و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی پیرامون بیماری کرونا و چگونگی مراجعه به مراکز درمانی دستور کار قرارگاه پدافند زیستی شهید باکری قرار گرفت.
 
تشکیل بیش از 15 ایستگاه سلامت در منطقه ی هشت/ آمادگی کامل بسیجیان برای مبارزه با کرونا
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها