هشدار پلیس در زمان پرداخت خریدهای اینترنتی

در زمان خرید آنلاین از فیلترشکن استفاده نکنید

رئیس پلیس تهران از متلاشی شدن ۴۸ مرکز قمار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۴۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه اجرای سومین مرحله از طرح "اقتدار" توسط پلیس امنیت و فتای تهران بزرگ در تشریح دستاورد‌های طرح اظهار کرد: در سومین مرحله از طرح اقتدار ۱۲۰ نفر از اوباش سطح‌دار، عاملان شرارت، نزاع، مزاحمان نوامیس، حاملان سلاح غیرمجاز، اوباش موادفروش و گردانندگان مراکز فساد و قمار بازداشت شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به کشف ۸ قبضه سلاح جنگی، ۱۴۰ قبضه سلاح سرد و ۲۵۸ شبه سلاح در این طرح، افزود: هرگونه خرید و فروش شبه سلاح مجازات قانونی دارد.

به گفته این مقام انتظامی در سومین مرحله از طرح اقتدار ۵۷ دستگاه بی‌سیم کشف شد و ۴۸ مرکز قمار متلاشی شدند.

وی با اشاره به پلمب ۶۲ واحد صنفی اعم از سفره‌خانه، قهوه‌خانه و باشگاه بدنسازی که پاتوق اوباش بود، از کشف ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۳۵ تن غذای فاسد حیوانات خبر داد و گفت: در فضای مجازی نیز اقداماتی در برخورد با افرادی که مروج فرهنگ اوباشگری بودند انجام شد و ۲۷ نفر از اوباش نوظهور و تبلیغ کننده فرهنگ اوباشگری را بازداشت کردیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر از فروشندگان دارو در فضای مجازی بازداشت شده و از آن‌ها ۱۲۰ هزار قلم دارو‌های کمیاب از جمله دارو‌های مرتبط با کرونا کشف شد همچنین ۱۷ نفر از مروجان قمار و شرط‌بندی در فضای مجازی بازداشت شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به انهدام یک باند ۳ نفره مربوط به "اسکیمر" با ۱۱۳ شاکی، بیان کرد: این متهمان کارت عابربانک و رمز کارت بانکی مردم را گرفته و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کردند.

وی از بازداشت ۶ متهم کلاهبرداری اینترنتی با ۵۰۰ شاکی خبر داد و متذکر شد: طرح‌های اقتدار و عملیاتی پلیس برای ایجاد امنیت باثبات و پایدار به طور مستمر و با جدیت توسط پلیس‌های تخصصی اجرا می‌شود.

رحیمی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، یادآور شد: روز گذشته همکاران من در یک عملیات با یک گروه از سارقان درگیر شده و ۲ نفر از ماموران پلیس مجروح شدند، در ادامه در کمتر از یک ساعت این مجرمان که از تهران متواری شده و به سمت استان مرکزی در حال حرکت بودند با همکاری پلیس استان مرکزی بازداشت شده و اکنون در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شکی بر گستاخ بودن و وقیح شدن مجرمان نیست، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مجرمان در ۴ مورد با مأموران پلیس در تهران درگیر شدند که نشان دهنده گستاخی آن‌ها است و باید مطابق با این گستاخی‌ها، با آن‌ها برخورد شود، اما باید بگویم با این وجود ما حتی اندکی از انجام مأموریت‌های خود کوتاه نمی‌آییم، تعداد و سرعت عملیات‌های پلیس بیشتر شده و برای امنیت مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنیم.

به گفته وی در مدت زمان سپری شده از سالجاری وقوع جرائم در تهران یک درصد افزایش و کشف جرم نیز ۲ درصد افزایش داشته است. البته بیشتر جرائم روی داده مربوط به جرائم خرد و با ارزش کمتر از ۲۰ میلیون تومان بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها