سردار "علی اکبر جاویدان" به تشریح نتایج اجرای طرح 2 هفته ای ممنوعیت ترددها توسط ماموران پلیس راه و راهور استان پرداخت و اظهار داشت: در این مدت 3 هزار و 832 دستگاه خودرو توسط نیروهای پلیس راه اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۳۳۴۵۹۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  فرمانده انتظامی استان گفت: از روز 24 مرداد که طرح ممنوعیت ترددها همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز و تا ساعت 24 پنجم شهریور ادامه داشت 10 هزار و 329 دستگاه خودرو متخلف مشمول جریمه های 10، 5 و 2 میلیون ریالی شدند.


وی افزود: 2 هزار و 632 مورد مربوط به جریمه های 10 میلیون ریالی و 1200 مورد هم مربوط به جریمه های 5 میلیون ریالی می شود.


سردار جاویدان همچنین با اشاره به برداشته شدن ممنوعیت تردد بین استانی، از آغاز محدودیت ورود به شهرهای نارنجی و قرمز و خروج از آن ها خبر داد و گفت: جریمه این اقدام به ترتیب 5 و 10 میلیون ریال خواهد بود.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در طرح ممنوعیت ترددی یک هزار و 107 دستگاه خودرو نیز در شهرهای استان اعمال قانون شدند.


وی با بیان اینکه یک هزار و 907 مورد از جریمه های صورت گرفته 10 میلیون ریالی و 10 مورد نیز 5 میلیون ریالی بوده است، یادآوری کرد: در مدت اجرای این طرح 5 هزار و 390 دستگاه خودرو نیز به خاطر تردد در ساعات ممنوع شبانه (22 تا 3 بامداد) مشمول جریمه 2 میلیون ریالی شدند.


سردار جاویدان همچنین از عودت یک هزار و 944 دستگاه خودرو و ارائه تذکر لسانی به 3 هزار و 602 راننده توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها