با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو صورت گرفت

افتتاح هزار و ۳۵۸ طرح برق رسانی در منطقه ۳ کشور

درهفته دولت توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان صورت می گیرد:

افتتاح و بهره برداری از ۱۸۶ پروژه برق رسانی در جنوب کرمان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان  از افتتاح و بهره برداری از ۱۸۶ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان طی هفته دولت توسط این شرکت خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۳۴۴۴۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛عبدالوحید مهدوی نیا،افزود:برقرسا نی به شش روستا و۸۳ خانوار در شهرستان های سیرجان،بافت و عنبرآباد با اعتباری بالغ برق ۳۱ میلیارد ریال آماده بهره برداری می باشد.

وی گفت:توسعه و احداث شبکه های توزیع جهت برق رسانی به ١٠ هزار متقاضی فاقد برق با حجم ۷۶ دستگاه پست توزیع و۱۲۰ کیلو متر شبکه فشار ضعیف و۴۲کیلو متر شبکه فشار متوسط و با اعتباری بیش از ۴۸۳ میلیارد ریال در ۱۶شهرستان زیر مجموعه این شرکت از جمله پروژه هایی است که در این هفته افتتاح می شوند.

مهدوی نیا،همچنین اظهار کرد:اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع جهت رفع افت ولتاژ ۹۶نقطه و قابلیت اطمینان شبکه های توزیع با تبدیل ۱۰۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خود نگه دار نیز با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی از تعویض ٧ هزار کنتور با کنتورهای هوشمند خبر دادو افزود:این اقدام در راستای اجرای طرح کاهش تلفات با اعتباری بیش از۴۲ میلیارد ریال در این هفته نصب می شوند و علاوه بر این تعداد ۸هزار کنتور نیز تا پایان سال جاری نصب خواهند شد.

کلنگ زنی ۲۵روستاهای فاقد برق به مناسبت هفته دولت 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،همچنین از پروژه های آماده کلنگ زنی یاد کردو گفت:برق رسانی به ۲۵ روستای فاقد برق و ۱۷۱ خانوار در ۹شهرستان ارزوییه،بافت،بردسیر، ریگان، سیرجان،عنبر آباد،قلعه گنج،جیرفت و نرماشیر با اعتباری بالغ بر١٧٣ میلیارد ریال آماده کلنگ زنی می باشد.

وی تصریح نمود:پروژه های توسعه و احداث شبکه های توزیع جهت برق رسانی به ٩ هزار متقاضی فاقد برق با حجم ۱۳۰ دستگاه پست توزیع و ۱۰۰کیلو متر شبکه فشار ضعیف و۵۰کیلو متر شبکه فشار متوسط با بیش از ۵۳۲ میلیارد ریال و همچنین اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع جهت رفع افت ولتاژ و قابلت اظمینان شبکه های توزیع با تبدیل ۳۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خود نگه دار با اعتبار۵۵۰ میلیارد ریال نیز در این ایام آماده کلنگ زنی خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها