استاندار؛

نان در کرمانشاه گران نمی‌شود

هوشنگ بازوند اظهار داشت: هیچ گونه تصمیمی برای افزایش قیمت نان در استان نداریم.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۸۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از ایسنا، استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر اینکه تصمیمی برای افزایش قیمت نان نداریم، اظهار کرد: نانوایی ها مکلف به رعایت ساعت پخت نان هستند و باید در این خصوص نظارت بهتری صورت گیرد.

وی همچنین با تأکید بر تقویت فرآیندهای بازرسی، نظارت و کنترل قیمت ها و نحوه تأمین و توزیع کالاهای صنعتی و کشاورزی اظهار داشت: جهاد کشاورزی و صمت موظف هستند در چارچوب وظایف در این حوزه با جدیت کار کنند و در این دوره انتقال دولت مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

بازوند گفت: در دوره انتقال که وزرای جدید سرکار می آیند باید بیش از گذشته برای نظارت بر بازار وقت گذاشت و هر سازمانی که متولی کار است باید تلاش شبانه روزی داشته و پاسخگوی مردم باشند، زیرا مردم امید دارند ستاد تنظیم بازار با جدیت بیشتری اقدام کند. 

وی همچنین بر لزوم پیگیری تخلف برخی کشتارگاه های مرغ تاکید و اظهار کرد: باید با برخورد قانونی از هرگونه سوء استفاده احتمالی این متخلفان جلوگیری شود.

مقام ارشد استان ادامه داد: مشکلی به لحاظ کالای های اساسی نداریم، ولی نحوه نظارت بر فعالیت ها صحیح نیست و باید نظارت جدی وجود داشته باشد تا رضایت مردم جلب شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها