مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری ؛

به شیوه نامه های بهداشتی توجه شود

کیومرث غلامی در خصوص فعالیت مراکز شماره‌گذار، تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا با وجود هرنوع رنگ‌بندی فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری و همچنین آموزشگاه‌های رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا با وجود هرنوع رنگ‌بندی فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری و همچنین آموزشگاه‌های رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است.


وی با بیان اینکه در تمامی شهرهای استان مراکز تعویض پلاک و آموزش رانندگی باز است، گفت: تیمی از سوی استان به‌صورت مستمر بر این موضوع نظارت دارد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در سه شهرستان کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب نوبت‌دهی برای مراکز تعویض پلاک به‌صورت اینترنتی است که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی میزان پذیرش روزانه به یک‌سوم کاهش یافته است.

وی از ادامه بحث ممنوعیت تردد دو هفته‌ای که تا پنجم شهریورماه خبر داد و گفت: همچنان ورود خورودهای پلاک بومی از و به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها