رییس کل دادگستری هرمزگان برای تأمین میعانات گازی مورد نیاز شرکت‌های نفتی و پالایشگاه‌های استان دستور قضایی صادر  کرد.
رییس کل دادگستری هرمزگان برای تأمین میعانات گازی مورد نیاز شرکت‌های نفتی و پالایشگاه‌های استان دستور قضایی صادر  کرد.
کد خبر: ۱۳۳۲۴۴۷
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان برای تأمین میعانات گازی مورد نیاز شرکت‌های نفتی و پالایشگاه‌های استان دستور قضایی صادر  کرد.


 علی صالحی در بازدید از واحد‌های عملیاتی، پشتیبانی، تعمیرات اساسی و هیدرو کراکر پالایشگاه بندرعباس، و حضور در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، دستورات لازم را برای حمایت از تولید و رفع موانع موجود صادر کرد.


وی گفت: با توجه به وضعیت خاص استان به لحاظ وجود صنایع عظیم تولیدی و نقش آن در اشتغال پایدار، ارائه راهکار‌های لازم برای جلوگیری از کاهش تولید، باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.


رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: مقرر شد با نظارت پالایشگاه بندرعباس، نسبت به اختصاص خط لوله و تأمین مواد اولیه و میعانات گازی مورد نیاز شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی متقاضی در اسرع وقت، اقدام لازم صورت گیرد.
 

صالحی در خصوص گلایه‌های مطرح شده درباره ارائه نشدن به موقع جواب آزمایش‌ها از سوی اداره کل استاندارد نیز گفت: اداره کل استاندارد هرمزگان هم مکلف شد، برای جلوگیری از طولانی شدن روند پاسخ دهی، در مدت ۳۵ روز پاسخ مناسب را به صراحت و با شفافیت کامل به شرکت‌ها اعلام کند.

وی افزود: سازمان بازرسی استان نیز بر جلوگیری از انجام هرگونه آزمایش خارج از چارچوب قانونی و رعایت عدالت در ارجاع نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های سراسر کشور، نظارت دارد.


رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به نقش مهم واحد‌های تولیدی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود بارش‌ها در استان، صنایع و شرکت‌های تولیدی برای جلوگیری از تلف شدن حیوانات و تأمین آب مورد نیاز آن‌ها، آبشخور بسازند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها