ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیمارستان صحرایی ۲۴ تختخوابی در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برپا کرد.
 ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیمارستان صحرایی ۲۴ تختخوابی در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برپا کرد.
کد خبر: ۱۳۳۱۷۳۳
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیمارستان صحرایی ۲۴ تختخوابی در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برپا کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: این بیمارستان صحرایی بعلت شرایط فوق بحرانی کرونا در استان، بویژه بندرعباس برپا شده است.

منوچهر دانشمند افزود: تاکنون ۵۰ هزار دوز واکسن ایرانی کوو ایران برکت نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم گفت: علاوه بر آن، بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه نیز برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا آماده شده است.

علی رئوفی افزود: به دستور استاندار هرمزگان یک بیمارستان موقت دیگر هم در محل برگزاری نمایشگاه بندرعباس در حال آماده سازی است.

وی گفت: این مراکز برای معاینه‌های سرپایی و تزریق آمپول استفاده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع) اشاره کرد و از مردم خواست به شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها را جدی بگیرند.

وضع هرمزگان این روز‌ها فوق بحرانی است و به علت شیوع بسیار گسترده کرونا، در برخی شهرستان‌ها از مکان‌هایی مانند نمازخانه و نمایشگاه برای بستری بیماران استفاده می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها