فریبا ویسی اظهار کرد: سرماخوردگی و گرمازدگی در کودکان این استان علائم بیماری کرونا است.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۴۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از فارس، رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی گفت:  ۱۰ روز پیش از اعلام رسمی آغاز پیک پنجم شیوع کرونا تعداد مراجعین به بیمارستان محمد کرمانشاهی بیشتر با علائم گوارشی و درصدی از این افراد با علائم تنفسی شبیه به سرماخوردگی افزایش پیدا کرد.

وی افزود: کودکان بیمار مراجعه کننده به بیمارستان محمد کرمانشاهی علائم گوارشی، دل‌پیچه، تب و استفراغ و علائمی همچون سرماخوردگی معمولی داشته که خانواده‌ها در ابتدا این علائم را ناشی از گرمازدگی یا سرماخوردگی دانسته اما پس از مراجعه تست کرونا این کودکان مثبت شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی با اشاره به سهل‌انگاری والدین نسبت به علائم بیماری کرونا در کودکان گفت: در حال حاضر همچون پیک‌های قبلی ویروس کرونا با وجود افزایش مراجعین میزان بستری بسیار بالا نبوده اما مراجعات نسبت به پیک‌های قبلی بسیار بیشتر است.

ویسی بیان کرد: با تمهیداتی که از قبل در نظر گرفته شده هیچ‌گونه نیاز به افزایش تخت برای کودکان در بیمارستان محمد کرمانشاهی تا به امروز وجود نداشته اما اگر بار بیماری کرونا و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم به همین شیوه ادامه پیدا کند، ممکن است این بیمارستان پاسخگوی بار مراجعات نباشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها